2013年3月13日 星期三

台北喪食自由行之旅2013-02-28第一天Part 3(台北天晴)

使唔使咁多野做呀….講到口行行…..公司裝修喎….把聲又要較大d同人講野…..d裝修味吸入喉嚨成日覺得好乾…………今朝晨早俾個客狂發我脾氣….short架囉…我好言相勸佢哥兩樣野都要出示正本俾我地先可以做….佢就狂係度話我….我話:你辦之前唔了解下要帶d咩黎?你依家黎到無帶黎就係度話我??………(咩世界)…..佢:咁個正本我已經俾左公司嘛……我:咁你咪同公司講你要辦我地呢度既野…問佢攞番個正本囉….佢:咁你打去公司叫佢送黎俾我我唔得閒呀…..我:請問點解我要幫你打一個應該由你打既電話?…佢:我張卡係大陸卡打唔到……我:咁岩喇..我地出面有免費公眾電話麻煩你自己打番………….邊有人好似佢咁野蠻架????????願世上少一點野蠻人~



2013-02-28
Day 1—-Part 3(澳門->台灣台北)

入夜後忙碌的西門町~






又再去買手信~我很喜歡吃呢間d鳳梨酥~維格餅家…地址:台北市中正區衡陽路105號…係西門地鐵4號出口一出….右邊就係~

不過佢d鳳梨酥都唔算平的~一盒….12個…要成95hkd架~



另一推介係佢既客家麻糬~口味就草莓口味最少女~





攞哂d手信番酒店之後~我地就去食晚飯~萬眾期待~呢間係我上網搵既~因為我就想食一次任食既打邊爐…但又唔想又食馬辣咁無新意~所以就上網搵下西門町附近有咩好食~上網睇食評呢間野全部都係一致好評~咁咪去試下囉~呢間叫瘋麻辣頂級鴛鴦麻辣火鍋…地址:台北市西寧南路159號….電話:(02)2361 6578…記得海外打過去唔使打”0”架~….我之前咪打過過去訂位既….我去到話我無訂喎……不過又有位喎~後尾睇原來有得線上訂位的:www.facebook.com/feng.ml

每位NT539=143.7hkd吃到飽



店的內觀……唔……座位就幾夠多既…..講到咁好味…..但好似無咩人喎….




點解佢個取餐區…..咁細咁少既????同d人網上影出黎….點解人地好似影到咁大咁多野食咁既?????????????無現場見過…都唔知係咁細!!!!!!!!馬辣好似好d喎!!!!




有5隻雪糕牌子~我最關心同想食既係MOVENPICK!!….MOVENPICK佢有5隻味係度….不過有其中3隻俾人挖到見哂底佢都無換新架囉…..失望!!




d野食又擺得唔滿喎…….又唔添…..令人唔想攞囉……





算啦~試下網友一致推介既:至尊極品花雕雞……呢個係佢地既招牌~個個都食咁滯~~好~~就試試~~有辣有唔辣~我地叫左唔辣~…..咦~~唔錯喎~~~d雞肉超嫩~醬汁濃厚…可惜的是….花雕味唔夠香同出呢~
食完個雞之後可以再攞佢d汁加湯打邊爐又得~換湯再打又得~



我地就選擇換湯再打~可以揀兩個鍋~一個揀左沙蜆海鮮鍋(唔錯~清清地之選~)…同埋奶白色的奶香骨鈣鍋(初初食唔錯…食食下覺得好漏好想嘔~)





佢都有好幾種肉的~我地無叫羊同豬…因為食完個花雕雞已經有d飽~….就試左呢兩隻牛~我就覺得安格斯黑牛好味d~不過問題係:佢d豉油勁難食囉………..完全唔合我口味….搞到有d扣分……




海鮮都唔見得有咩好味….毛寶試過d蟹肉係霉架囉!!!!!蝦唔錯…蜆肉都係馬辣哥d好味d~




我地都無咩refill過d野食…….完全唔似平時任食既我地~




雪糕都只係係咁意食左4球~(上次我同媽食左10幾球的~)




真係完全唔可以盡信網上講既野(你都可以唔信我既)…..但我覺得除左d雞幾嫩滑之外….呢間野可謂一d可取既地方都無….唯一好處係唔使等位囉….不過無人等位既任食..你都知咩事啦…..加埋一兩個人食左NT1186=316.3hkd…..每人要成158.1hkd….超唔抵囉!!!台灣既任食邊爐收得呢個價已經係超好味架喇喎!!!!呢間野我完全唔推介囉…唔好味!!!!!我超內疚….帶毛寶去食一間咁既野浪費大家既胃口~

以後都唔再去呢間!!我去番馬辣算數!!



呢日既收獲~呢日最多~因為差唔多買好哂手信~





超開心~因為呢日屈臣氏有特價~雪芙蘭同熊寶貝都係買第二件有38折呢~~本身雪芙蘭係NT99=26.4hkd….第二件38折後只需NT37.6=10hkd!!!!!放入衣櫃變香的熊寶寶本身NT89=23.7hkd…折後NT33.8=9hkd~~~真係巧抵~~




仲係紅樓劇場買袋哥間野…佢送左4張postcard俾我地~岩哂~唔使買~




我又寄左張俾布志綸慶祝佢生日呢~:]~記得番公司攞粉絲信呀~

熊仔彈緊Ukulele架~





巧開心~
因為我今朝食左麥當勞的早晨全餐~
中午又有方包食~
夜晚媽媽又肯同我去食日本餐~
爽爽~
番黎再覆大家呀~



報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-86日~

沒有留言:

張貼留言