2013年3月14日 星期四

台北喪食自由行之旅2013-02-28第二天Part 1(早晴晚雨)

wow~~~今日我個部門將三樣野分拆兩邊唔同counter做…..今日係第一日搬左去新counter…..我個partner竟然係….朗公子~~~~~~簡直就拍拖更啦~~~~正到癲~~~仲一齊放工~~~中午又一齊去食左安琪兒~~~~我認真的說:呢幾年我諗最爽yy就係今日~~超開心呢~~~~~~~~如果聽日都…………………………………………………..好想~聽講麥當勞18號有咩全民早餐日…..當日全線麥叔叔都會免費派1000個煙肉蛋漢堡…..5蚊就有即磨咖啡…我諗一定迫爆~~~我唔係想提大家去攞….我係想提大家唔好哥日去搵麥叔叔咋~~~救命呀…麥叔叔又出左新餐喇~~我好想試呀…咩咩咖哩包同咩咩泡椒雞翼~~~巧想食呀~~~~~~



2013-03-01
Day 2—-Part 1(台灣台北)

之前哥晚我和毛寶都訓得麻麻…有時訓訓下..會聽到樓上舞場…d超強勁音樂……傻的~晨早起身~第一件事就係要去寄左信先~~因為呢日星期五….星期六日呢間郵局唔開的~(有部份郵局星期六日都開…可以自己上網搵下~)






雖然有點雲~但這天也有天晴的時候:]




好~我地出發了~去搭捷運~為優悠卡增值先…..上次無用淨錢…..其實部野都幾易用…不過我同毛寶都研究左好一陣子….仲偷睇埋人地先知原來增值時張卡係插係中間偏右邊白色哥舊野度~~~~~哈哈~~好笨呢~




台北的捷運超簡易~不用多說啦~應該同香港係差唔多咁易~




巧~出發~我地由西門站搭南港線去到台北車站…再轉淡水線向淡水方向…..去到中山站




今天的午餐係:去米朗琪Melange Cafe呢~~地址:中山北路二段16巷23號…..係中山站出2號出口比較近~如果你想食既時間係晚上5-8點….可以係一週內打去預約….(因為這是超長龍店~)……..電話:(02)2167 2136..記得港澳打過去不用打”0”字呀~




呢日一號店已滿…..安排我地去左2號店坐~哥日係閒日…仲要係上午11點…未到食飯時間已經有好多人呢~裝修得挺舒適~適合朋友們聚會~






睇下有咩食先~




我叫左哈密瓜梳打NT140=37.3hkd…華~依家計番先知咁貴~~不錯喝~同細個哥時食既日本哈密瓜糖一樣味~~


好少女呢~



毛寶的草莓歐蕾NT140=37.3hkd…..都係俾佢少女過我~草莓歐蕾基本上都唔會唔好飲囉~





海鮮時蔬厚吐司披薩NT180=48hkd…..感覺上比飲品價錢合理~而且也不錯吃~




燻肉無花果鹹批NT160=42.7hkd…一個人吃會頂唔順~~因為個批皮會好漏~~




hehe~靚靚~(d野食~)





其實黎呢間野既重點係呢個呀!!!草莓奶油鬆餅NT170=45.3hkd…..呢個真係抵啦!!!咁大個先40幾蚊~~~~而且外表和內心都很少女~~~~~滿滿的草莓下仲有吉士醬和草莓雪糕~~~好正呀~~而且鬆餅也很好吃呢~~~~~草莓也很鮮甜~~~大大的~~很吸引人~~



隔離有個女仔….自己一個人食哂成個….做午餐…對我黎講..係無可能…一黎好大個…二黎…我係唔可以食甜野做午餐哥類人!!!



兩個人吃了NT869=231.7hkd….唔算平囉~但係成店最好味就係哥個鬆餅~





室外位都幾唔錯的~






天呀~~~~~~~~~~~~
我今日又去左巢佬度覆診喇~~~
雖然佢無咩點窒我….
但佢話我訓得唔好要開d蜂膠我食….
今次診費係935呀~~~~~~~~~~
上次哥700蚊過左期既醫療劵換番新既…
仲有淨300蚊…即係我今次都要俾635蚊呀~~~
不過講真…..我呢排d皮膚真係唔錯…
暗瘡問題搞掂左……d皮膚仲要好滑…
滑到識反光…有光澤…
真係吹佢唔漲….
媽媽:下次幾時覆診…
我:兩個禮拜後…不過成2000蚊一個月..咁貴..下次唔鐘意就唔睇喇..
最爆笑我阿媽話:佢想同你分身家~~~~(笑屎我喇~~~;自)



今日借隔離部門d counter…
所以痴住人地一齊坐…..
我覺得佢地counter唔錯喎~有安全感~
最正係做做下…
出面有人玩緊超大聲既candy crush…
隔離部門大叫出出面:唔該出面打機哥位唔好咁大聲呀
wow~我地平時邊有得咁型~
我今日真係學到好多野呀~~~~~~~~~~



我噚晚同毛寶講電話…講講下轉左個話題…
毛寶:你依家個頭都幾似你之前想剪哥個野呀..
我:邊個呀??
毛寶:呢…哥個..我唔記得個名呀…愛回家哥個呀
我:0我~郭少芸下嘛~
毛寶:係呀..你依家都幾似呀~~
我:哈哈..其實我都覺得我近排個髮型好睇過之前岩岩剪哥時~…同埋近呢個幾禮拜我一路覺得自己幾靚仔~(自我感覺勁良好~)
毛寶:……………………………..我想收線呀…拜拜



報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-85日~
救命….連英國張機票張信用卡單都黎埋..
要節衣縮食了~

沒有留言:

張貼留言