2013年3月27日 星期三

日越全食

好開心呀~~~番埋聽日工我地就放復活節假啦~~開心~~~不過我知明天有個難關要過左先~~~~先至可以過復活節~~算啦~~有4日假放~~都好啦~~~唔知大家既復活節假期要去那玩???



香港有少年食神有滔滔有蔡生….澳門也有一個叫老陳…….有一次毛寶係佢個微博定唔知咩睇到佢推介呢間叫日越全食的平價越南餐…由於價錢講得好吸引..忍唔住去試下~地址:澳門黑沙環馬路36號國際花園地下c鋪…..應該就係三角花園對開哥條天橋對面…唔難搵….電話:2848 1984….午市好似開到兩點到咋~






鋪頭細細的…..而且弱點係無冷氣



巧~試下係咪真係咁平先……毛寶叫左個大既生牛肉粉($22)…..真係麵盤咁大!!!!!22蚊係邊度搵???????


雖然牛肉唔算多~但呢個價錢算係咁~



哈哈….呢d全部都係我架
…椰青好似係$15….係邊度搵??????我哥個生牛肉粉係細的…只售$18……





札肉包($10)….在那找??????裏面有d好似粉絲質地炒好左既一條條的…..仲有札肉….生菜…….法棍包烘得脆脆的~




炸春卷3條($12)……再一次…在那找???雖然裏面無咩料…毛寶說:我就係鐘意食哥d無咩料哥d~




店家極力推介的原個椰子大菜糕($20)~清甜~好吃..仲勁大個~…..不過我係哥度食野真係熱到生臭狐囉就黎…..毛寶你真好~影得人家瘦瘦的~





你話佢好好味…好味過大餐廳咩…..咁當然一定唔係啦….不過就價錢黎講….佢既出品係超越佢哥個價錢!!!不過你俾幾多錢……就得番幾多既野…..無冷氣就真係一路食…一路出汗囉….(所以先會飲椰青~)






毛寶好利害呢~~~
佢幫我約得番山頂個皮膚科醫生~~~~~
我巧high先呀~~~~我唔使再去睇巢佬喇~~~~
慳番好多呀~~~~
個衰巢佬要我等都算….下下都要我等佢超耐…
需知道時間就是金錢嘛!!!!!!



好乖呀~~貞貞噚日買鹽酥雞上黎俾我同媽媽食..
要讚!!!
讚完之後又要講番佢d醜事~~
佢之前去旅行…..
我同佢講佢去旅行我想佢寄張明信片俾我..
我話我想要意大利的…
毛寶說想要梵諦岡的…..
剛好貞去到的時候係仲選緊新教宗…(仲未選出)
梵諦岡既郵票會有教宗個樣係度…
所以毛寶好興奮….佢話:我可以有本篤16世絕版閃卡
(因為i之前寄過俾我~所以我都有~)
點知…………………………………………
貞的記憶完全錯放…
佢寄左梵諦岡的給我…把意大利的寄給了毛寶…
貞………………………………………………………………………..



報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-72日~

沒有留言:

張貼留言