2012年11月2日 星期五

Nana Cafe

hello~~hello~~~我番左黎喇~~~17日無見~大家有無一絲絲~一點點~咁想起我呢~~~~wakakakaka~我11月1日下午五點半機番左黎囉~~~~攰屎我~我要慢慢細味下去旅行d相先放出黎喇~~~~原先出發前睇天氣都話東歐天氣又凍又落雨…..好彩去到只係有一日落毛毛雨咋~~~感恩~~~~~而哥件煩住我同媽媽既煩事~都差唔多搞番掂喇(不過係有驚有險下完結的)~~成個旅程雖然d建築物好靚….但係成程都好擔憂…..玩得唔夠暢快~或者等我星期一先同大家講下我有咩慘事~~希望我快d出到呢個東歐blog啦~~~~不過今次17日走了8個國家……….都挺累的~



介紹下之前很喜歡去的一間cafe….係新口岸的…叫做Nana Cafe~






喜歡佢既其中一個原因係:乾淨~舒適~唔使等位~





鐘意呢間cafe既另外一個原因係:超多元化既食物種類~但價錢很平~我地叫左香茅薑汁豬扒飯$38……個汁其實幾好味~不過豬扒肉質麻麻~





香煎帶子菠菜白汁闊麵$58….這個挺不錯吃呢~~~之後去食都有再翻叫~




茄汁海鮮墨魚麵$58……都ok~




跟住你食食下意粉….又可以食到泰式醃雞腳喎$38~係咪好開心~




仲有壽司~~~~~全部每碟兩件都係$16一碟~




串燒好味加超平~$9一串有交易喇~




可樂雞翼$22~好味~




開心聚餐~



咁食每人都係$110左右~仲有每人叫左杯野飲的~



之後再去食叫的芝士餅~也不錯吃~




呢間cafe另外一個成日去食既原因:原來有得玩飛標喎~~~~~呢次我係第一次玩呢~~~~咁當然係亂拋出去啦~~~~~~~唔記好似一局每人$5




不忘狂影相~~~好彩當時無人~~~~~





頂唔頂得順呢張?????老土到震~~~~




我地仲兩人一組比賽……最後…..睇相就知邊個嬴….邊個輸啦….哈哈~





輸既其中一個主要原因……..係我地玩哥d唔知咩701定801哥d…….我同毛寶成日以為…..越多分越易嬴…….我地每人中左幾次紅心仲覺得自己第一次玩好鬼有型…..點知原來係鬥快由701分玩到去0分(係要岩岩好…..唔可以多過….)……玩到最後差哥7..8分時…..好難岩岩好可以踏正0……………….因為我地第一次玩點會話想拋到幾多分就拋到幾多分先得架~~~咁就俾隔離隊嬴了~~~~

更可惜的是:呢間野又多野食….野食又好食…又平…又唔使等位….又有野玩……..集咁多優點於一身…………………..佢加左價囉……………..仲加得好狼死好狠!!!!!!!有d野直頭加一倍錢!!好似串燒咁…..本身$9….依家$18!!!!!野飲由$28加到大約$36…….所以加價後食過一次….無!再!去!…..拜拜~nana~





噚日落機既時候….
坐係機場禁區間一粥麵食住麵等船番澳門時玩微博~
見到布志綸寫:一落機即刻食個咖哩雞飯….
我心諗:機場禁區未出海關得一間有飯食je…
今次我仲唔係撞到佢…
我左望右望…又諗:死啦…搭完長途機個樣咁衰同佢影相實唔靚啦!!
之後望左好耐都唔見佢…
再睇清楚段微博…
原來………………佢話佢去到新加坡機場…………………
同一日….佢去新加坡..
我就係巴黎番香港………….
又是只差一點點…………………………..



嗚嗚~
今年既旅行去哂lu~
期待明年~~



去旅行時收到個好消息~~
就係厄運離開了我~~~~
開香檳興祝~~~~



今日係澳門公眾假期~~~
連放三日~~~~番黎可以抖下~~
今晚去左打邊爐~~~
明天有得燒烤~~~
又可以去燒我最鐘意既香腸和雞奕喇~~~
正呀~~~~~~~
好開心~~~~

沒有留言:

張貼留言