2012年11月24日 星期六

東歐六國文化之旅2012-10-18第三天Part 3(大晴天)

waho~~~~~~~~終於到左週末喇~~今個禮拜好似好不容易先黎到呢一日~~~~不過太慘了~星期五夜晚媽媽去旅行寶寶又唔得閒無人理我~~就係咁我夜晚又放肆一番~~~晚餐:三文魚刺身+小上海煎餃子+恆友魚蛋+comebuy蜂蜜蘆薈…..華…正呀….



2012-10-18
Day 3—-Part 3(
匈牙利布達佩斯Budapest->克羅地亞札格勒布Zagreb)
不過市內觀光都係導遊帶我地行….都無自由時間…..行完都唔記得哥d係咩黎~毛寶影的相好美~






克羅地亞某火車站~







er….唔…..呀….我真係唔係好記得..呢度係咩景點….有無人幫到我….





之後又坐唔知幾多個鐘頭車喇~歐洲旅行~就是不停的坐車~~~~




之後去到一個小鎮….之前克羅地亞好似成日都打仗!!係呢條小鎮仲留低好多以前打仗既痕跡無整番好…..d房屋外牆仲有好多都有子彈窿……係呢個空地仲擺左好多之前打仗既坦克車同戰機!!!!經過呢個小鎮…不期然有點打冷震~







日落中~呢幾幅日落加樹枝的好好看呢~好有美感~






坐左唔知幾多個鐘….終於到左聽日要去參觀既湖區附近既酒店….不過….都幾細架喎….算啦算啦~~好過韓國哥間好多啦~~~~不過呢晚見到咁簡陋其實我都有少少唔開心的~hehe~呢晚住既酒店:Macola Hotel…..地址:TRG SV Jurja BB,Korenica,53230




晚飯又係酒店餐廳….因為湖區附近都無咩野食的~仲叫左克羅地亞啤酒試下~不過唔算太好飲~哥個湯…..好似d即食麵既湯哥種味….奇怪………




好開心有沙律食呢~~仲要有咁多菜~~~正呀~~~




不過呢個主菜….真係..好難食……………哥舊唔講唔知係牛囉…..哥種質感…就好似一舊煲湯既瘦肉咁….d肉係一梳梳咁的….連我都話難食既…你自己諗下有幾難食…..我寧願佢俾多d飯我啦…..奈何飯係得咁少…..




甜品……….成舊蛋糕….真正係蛋糕哥部份就係最底下黃色哥部份……中間同最面哥層…係唔同色唔同味既cream……成舊蛋糕2/3係cream?!?!?!超難食!!!!!!




換左d克羅地亞錢…..我有寫低兌換率幾多架…..不過…..我唔見左張紙~~~~~~

克羅地亞d野都唔算太貴的~



番到房佢地提早幫我開左個小小生日切餅儀式~係個tiramisu黎架~~~謝謝各位~



蠟燭係毛寶係澳門帶過黎架~~~~~



毛寶仲特地帶左生日禮物送我~~~~~一張寶親手制的生日卡呢~~~好靚呀~~好有創意呢~~~~~比起其他生日禮物~~收到時更開心呢~~


話時話…點解食飽飯個頭咁亂既….


前幾日收到小i從梵蒂岡給我寄來的明信片~
好美呀~~~
雖然好細個哥時去過~~
但從來都無收過呢個國家既明信片~~~
神奇的是:
之前有張明信片入錯我信箱….
而哥張明信片….同小i今次寄俾我哥張係一樣的~
上次我仲話:華~佢就好啦有張梵蒂岡既明信片~
依家~我都有啦~
多謝i豬~



多謝呀靚哥今晚又幫我整電腦~
拿~我今晚請左你食野架喇~
咪週圍唱我呀~



Mr.佢地個新mv出左喇~~~~肥仔綸跑步很好看~
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=VejoZXhljgM&version=3&f=videos&app=youtube_gdata]如何分清楚方向落差?
為何想清楚又要怕?  我欠缺指引亂爬……
(呢首歌係小克填架…我唔明既係…
點解佢可以畫畫下插畫….畫畫下聾貓…
佢可以填埋詞咁犀利既???)

沒有留言:

張貼留言