2012年11月20日 星期二

東歐六國文化之旅2012-10-18第三天Part 1(大晴天)

今日下午上左山頂睇醫生覆診鼻敏感……又換左新醫生……又用支長長的東東黎了我個鼻窿……..了完之後…..番到公司….狂打乞痴~~~~~~我很想念我的iPhone5呀…..因為我真係覺得部野好快~~都幾好用~~~同埋人地換左d新既Mr.鈴聲嘛….依定無得聽好失落呀~~~~~仲有仲有…..發現facetime很好玩~~~~依家又無得玩…….down…….



2012-10-18
Day 3—-Part 1(匈牙利布達佩斯Budapest->克羅地亞札格勒布Zagreb)

七點幾~天才剛亮呢~~~~~日出得真遲~但天空顏色很美~






係番之前一晚食自助餐既酒店餐廳食早餐~最開心係有煎蛋食呢~~~~~~~好過食炒蛋~




酒店正門~




酒店有個超級大的溫泉~~~唔講唔知原來布達佩斯有成123個溫泉呢~~~~個溫泉大到成個湖咁囉~~~~~我都想去浸下~




食飽飽早餐就要坐大約三四個鐘頭車直衝去克羅地亞(Croatia)首都札格勒布(Zagreb)~~~等過關時(因為唔係歐盟~所以要過關的~)毛寶見到小花很美~但佢話見到剪草工人就黎剪走佢所以要救走佢~所以佢就係車上面陪左我地一個上晝~(下午無水佢就謝了;[)


過關都唔算太耐~克羅地亞個印都幾靚的~



又係中途站搵野咬~~食左冰條~我吃了可樂味~ 粟米桶也很好吃呢~






到左市中心….就去吃飯~咁岩線又係中午食中餐喎~




克羅地亞的中餐~算係唔錯啦~黃色的那個是咖哩雞~仲有炆牛腩呢~d汁撈飯幾唔錯~鬼佬中餐常見的粟米蛋花湯~粟米超級的老呢~




食飽飯毛寶係門口想幫我影張相….但我擺黎擺去鋪屎都唔岩佢心水…..攝影師對我大喝我:企係度…..個樣要無表情!!!….口張開!!唔好合埋….頭髮亂左由佢!!!……………..好嚴格既攝影師呢~





食飽飯就到市內參觀~





參觀聖母升天教堂(Cathedral of the Assumption of the Blessed Virgin Mary)….佢搞笑既係…..右邊塔尖維修中….都幫佢外牆掛番幅相係度~~~幾可亂真呢~





門口既雕刻都好精細呢~







對正教堂仲有一個聖母雕像~





跟住就黎到佢地既菜市場(Dolac Vegetable Market)~好熱鬧呢~~





行到橫街窄巷時~超多的克羅地亞國旗在飄揚呢~原來有好多政府部門都係呢度既呢~




又見到佢地呢~~好鐘意佢地架~~~佢地到底叫咩呢???我地成日話佢地好似七公子~






行番工哥時….
發現沿途既燈柱…都換上聖誕節既燈燈喇~
好靚呀~~~~~~
聖誕節係一個每年都俾自己有藉口去玩去開心既一個好好藉口~
總之就係好開心架啦~~~
仲要今年澳門聖誕公眾假期連放六日添~~
開心開心~



我真的很喜歡和你facetime呢~
因為我可以真心笑得連塊面膜都整塊移位~~~~
我成個人生到目前為止…..只和你一人facetime過~

沒有留言:

張貼留言