2012年11月30日 星期五

東歐六國文化之旅2012-10-20第五天Part 1(晴天)

我痴線喇~~我痴線喇~~~太開心喇~~~星期五喇~~~~~~~~~~~雖然放工前有少少阻滯….好彩還是順利完成~~~~yeah~~~~今晚有街街去~~~同媽媽去睇少年PI的奇幻漂流~~~好緊張呀~~~個個都話好睇既~~~~~出發去玩過週末了~~~



2012-10-20
Day 5—-Part 1(斯洛文尼亞盧比安娜Ljubljana->奧地利薩爾斯堡Salzburg)

一早起身~咦~今日天氣都好似不錯看喎~






住係間靚既酒店心情都好d~~~~~食番個靚早餐先~~~~好多野食呀~~~呢間酒店d早餐幾唔錯架~~~你睇我食幾多野~~牛角包簡直係正添呀~~~~~





我地就係住呢間酒店喇~有機會再黎既話住呢間都唔錯呢~




本身坐30分鐘車度我地就會去到我地呢日既目的地…布斯當娜鐘乳洞(Postojna Cave)….點知highway都整路….塞左成個鐘車先到~毛寶你好有戲呢~





因為遲到過左預約入洞既時間…要等多半個鐘先可以再入…所以就可以係附近行下~毛寶又笑我鋪屎好老土喎…………………………….





有對小姊弟係度餵d魚仔食麵包~~唔知點解可以餵到好似倒d有毒既廢料入去湖咁~~wakakakakaka~





個鐘乳洞入面好似話有氣人魚的~呢度都用人魚黎做呢度既吉祥物~最得意係用佢黎引路~




斯洛文尼亞盛產蜜糖~我又唔想就咁買蜜糖咁簡單喎~~~最後我買左呢支honey and brandy喇~~~€6.99=69.9hkd….試下囉~~~唔知好無飲架~~番到黎都未飲過~~




仲有好多唔同既蜜糖架~~有d有青檸味~有d有肉桂味~唔敢亂試~因為好重呢~




未行行程其中一個神秘團友已經大叫肚餓喇~買左舊pizza食~都不錯吃~




好咯~夠鐘入洞啦~







呢個布斯當娜鐘乳洞係全世界第二大的…..所以入去時要搭呢d小火車入去個洞度先開始行~~~好似玩機動遊戲呢~~刺激~~~~





而事實上呢架小火車都真係好似玩機動遊戲咁~~超快速的~~~~坐都坐唔穩呢~~




話就話係世上第二……不過……其實去中國旅行團都睇唔少……所以….我認為….無咩特別~加上上次去西葡時係直布羅陀都有睇過類似的~所以驚喜不大~





最記得呢個叫spaghetti house~又真係幾似~~不過望望下覺得好恐佈~~~




之後呢個都係比較出名既….似雪糕喎~


你地覺得似唔似呢??



呢個呢…就話似駱駝~





其他都係咁差唔多~~行左都成個鐘….好攰~~哈哈~~




不過好過內地哥d射紅燈綠燈咁恐怖既~



1819年發現呢個鐘乳洞~







岩岩番屋企換衫…
係廁所聽到媽媽急急腳去開電視…
媽媽:死喇…開左場好耐添…唔記得睇呀….
之後我出廳望下佢咁心急睇咩….
點知….原來我阿媽好急咁開J2台睇…
韓國哥個MAMA係香港舉辦既頒獎禮直播中!!
媽媽….你使唔使咁潮呀~~~~~~~~



今日係11月既最後一日喇..
聽日就係12月…
好難相信已經去到一年最尾既一個月..
為何日子總是過得飛快?

沒有留言:

張貼留言