2012年11月27日 星期二

東歐六國文化之旅2012-10-19第四天Part 2(大晴天)

今日公司超多癲人囉~~~~天氣又凍喎~~真係唔適宜起身番工的~~我幾乖呀…….呢兩日都係自己照顧自己~為左獎勵自己既自理能力又高左~所以放工….行左去天神巷買左包平時唔捨得買既鹽酥雞食~~~~仲去超級市場諗住買包餃子番屋企做飯食~睇睇淘大….成17個幾先得10粒~邊夠我吃~買左包公仔餃子15.9有成18粒~~~~咁先係架嘛~



2012-10-19
Day 4—-Part 2(
克羅地亞札格勒布Zagreb->斯洛文尼亞盧比安娜Ljubljana)
坐完船仔到左另一邊喇~開始行呢個普萊維斯十六湖國家公園(Plitvice National Park)囉~







其實成程都係跟住團遊行的~唔係自由咁週圍影~





湖水超清的~唔知可唔可以飲既呢~~




呢個友仔去旅行前仲去買定爬山拐杖~仲認叻叫佢幫佢影相~




不過行左好耐….我覺得都無一個照係超靚超靚的….可能同我所想既不太一樣…我以為16個湖係全部由高至低咁落….可以有一個角度影哂佢的~這算是小瀑布嗎?





wakakaka~個湖有好多既魚仔呀…有團友仲攞餅乾餵佢地囉~




我就係以為有一個好似木牌咁樣既位可以影哂16個湖呢~



為何我部相機影唔到d水似絲咁既~~~



導遊話呢個景好靚喎~





之後行到去另一個湖~綠色架d水~~~我終於覺得有個景係比較靚的~~~~






仲有倒影係湖度呢~~~好美呀~~~~






我地似唔似key上去咁呀???





我真係唔識點樣搞好部相機~~~如果唔係一定影到d更靚既風景!!!








今日我收到一份很驚喜的生日禮物~~~
佢搵人偷偷放入我個袋度~~(睇下我個袋幾易俾人搵到~)
收到既時候…….一睇就知係邊個既傑作…
打開一睇……華~~~~~~~~~~~~~
我之前講過依家好難有禮物可以打動到我的~
但係今日…..真係收到一份打動到我的!!!!!
其實唔係咩貴重野……可能大家屋企都有…..
不過係坊間已經成為絕響~無得再買…
我:你係邊度買到咁犀利既??????
你:我上網bid架
我:好犀利呀~~~~~(因為我覺得你好懶唔會上網bid野)…幾錢呀?
你:xxx…….
我:下?!?!?!?好貴呀!!!!!!!!!!!!!!!(應該係哥樣野本身既四倍價錢)
你:無計啦為左冧女~
我:但真係好貴喎…..
你:抵哂啦~睇下你個樣幾冧~
wakakakakka~我真係好鐘意呀~~~~
我口味有d奇特~~~~多謝你呀~~~~~
我唔貪心架~有呢份我已經覺得好開心~
*3**3*



仲有另一樣好開心的~~~
今日咩日子~~~
好事連連~

沒有留言:

張貼留言