2012年11月6日 星期二

小東京cafe little tokyo

唔唔~唔知點解今日會多野做過噚日呢~不過解除了厄運既威脅~都係順利收工~….原來媽媽前日已經偷偷落左去新新麗華(係新新麗華~唔係新麗華~)….鬧哥個野做咩安排我地張機票安排得咁差……不過我相信佢鬧得勁極有限……………………..



第一次去試呢間叫小東京Cafe little tokyo~係新口岸文化中心斜對面(唔知咁形容正唔正確~)





外觀都幾唔錯….佢d落地玻璃應該可以全開的~但係內裏裝修俾左一種…..溶溶爛爛既感覺我……唔係型格黎架下????



毛寶叫了杯冰沙朱古力咖啡$37…..華…都唔係平喎…但starbucks好似好味d喎~




我叫左杯日本靜岡綠茶$25…….就係咁喇?!?!我以為一壺的有得翻沖哥隻……咁就25蚊….我都唔見得特別的好飲….我知我唔識飲….京都飲過哥d好味好多~…….佢似係茶包沖出黎哥隻…或者開下粉咁…….$25一杯真有點兒那個…………………………..




之後叫左日式小東京比薩$45….細細個….pizza都唔會話特別難食既……….




毛寶問我呢個下午茶夠唔夠飽唔飽可以再叫既時候….我淨係諗緊我唔應該再將錢倒入鹹水海~~~wakakaakak~~~~~




其實毛寶之前黎食過係好評架喎~咩蛋包飯呀意粉都過唔錯的….可能我俾個綠茶激到上哂腦~~~咩味都分唔到~下次俾多次機會你試下先~睇住人地食過既野先~










我已經噚晚開始超努力的排相喇~~
相信東歐旅行團好快可以係呢度同大家見面呢~~



對對~~
忘了說~~
我已經買左Mr.出年一月係紅館既演唱會飛喇~~
仲要唔係普通飛~~~
係狂迷專屬區既飛呢~~~~~~~~
因為我係會員嘛~~
今次我要超近的接近布志綸呀~~~~~~~~~~~
狂跳~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言