2012年11月22日 星期四

東歐六國文化之旅2012-10-18第三天Part 2(大晴天)

今日同噚日既對比太大了~噚日要開ot….今日就好番d~…….但係噚日個肚就常滿~~~早餐:有人包左個麵包我食……用兩塊厚麵包包既….裏面夾蟹肉沙律同埋芝士~~超正….同事秤過話好有份量~~~~+小i當天打俾我…問我食唔食肥仔記….梗係食啦~一個雞奕米中辣丫唔該~~~同事們對我一手ja住個包…一手食米既態度…感到好驚慌….我話唔食飽d點樣做野呀~~點知講完之後就知道要開ot喇~~~~~中午:開ot係公司食….食左10隻北京餃~~~~….下午茶:豬腳薑+再食兩隻餃子~~~…..晚餐:林記燒烤開餐~~~食飽野真係好幸福的~



2012-10-18
Day 3—-Part 2(
匈牙利布達佩斯Budapest->克羅地亞札格勒布Zagreb)
克羅地亞舊城區菜市場(Dolac Vegetable Market)附近~







呢度附近有超多的露天cafe~好吸引~~我地都想停低飲杯野~一片悠閒氣氛~








沿住內街一直上…呢個銅像…有d故事既…但係….我諗唔起….wakakka~




有好多街頭塗鴉好靚呀~~~~








繼續一直上~就會見到呢個聖馬克教堂(St. Mark’s church)~個屋頂好靚呢~~~顏色好似克羅地亞既國旗咁呢~~~~~~~






呢幅相有無少少似係澳門影??????




導遊話呢度好靚..有個克里地亞好出名既詩人成日係呢度行黎行去攞靈感的~




之後d人仲有整個紀念佢既像係度….但係….已經俾人整到畫花面喇…慘慘~




呀~毛寶你拍得好美呢~




克羅地亞高空拍ing~





呢度好似係纜車站出口~行入裏面既小公園好美的~又有好多藝術野賣喎~






迫人幫我影的~我好鐘意呢~






華….呢一兩日..
好似春天咁囉~~~
好潮濕呀!!!!!lup痴痴咁~~~



我真嬲呀…
明明星期一拎部機去CTM整…
佢話三..四日有…
咁擺明就係今日或者聽日有啦…
但我打去問佢話星期六先有喎…..
我仲串佢:又話三四日有….
職員:都係一個約數je….
我:係咪星期六一定有?
職員:係!
我:我星期六就等你地一早開門攞!
CTM你唔好話我知無機攞呀星期六…
我今次真係嬲呀
我好掛住我部iPhone仔仔呀~~~~~~

沒有留言:

張貼留言