2012年11月7日 星期三

橋林滋味美食

wakakakaka~今日八佰伴VIP day~令到我地既客流量少左咁~~~太好了~~~今日另一樣滿足係三餐都食得好飽呢~早餐食左老佛爺既芝士火腿牛角包~~~超正~~中午食方包~裏面查左厚厚既雞肉醬~~~雞肉醬係法國買架~~~超級的好吃~~~夜晚就食左小公子送我的薑醋~~~~~也是超級的好吃呢~~~~~~~~整天都很飽呢~~開心~~



某一日….去氹仔搵野食..毛寶聽講呢間叫橋林滋味美食既海鮮粉很不錯吃…..所以就去下~佢係位於氹仔佛笑樓同一條街的~






叫左杯唔知咩青檸椰果乜乜乜黎飲…唔算唔好飲…問題係我好驚哥d一粒粒好似蛙蛋個名叫明列子既物體….好核突~




毛寶想來試既海鮮米粉….佢好似話ok的~




我就叫左個咖哩肉碎撈米粉….華….我呢個….超級的好吃呀!!!!!有驚喜呢!!!!肉碎超多的~拌米粉確係挺相襯~咖哩也很好好~




最後想試下個竹炭豆腐花….點知佢話唔夠得番少少….當請我地食~淡淡地咁啦~都係李康記豆腐花正d架喇~






媽媽好叻呀~
今日八佰伴VIP day佢迫到入去~
仲八五折買左個新gip~~~~
話時話….數數下…
我屋企有成七個gip囉~
瘋的~(其實有d爛爛地架喇~~)
希望個新gip係我用先啦~~~
不過唔得啦…我阿媽下個月實用先過我!!



我有努力咁執相架喇~~
今次影左唔係太多既~
大約影左1800張度~
無上次瑞士法國咁多~~
我今晚會再努力下架~~~
等我呀~

沒有留言:

張貼留言