2012年11月8日 星期四

又食林記燒烤

今日個肚仔痛痛地~有點心不在焉呢~我今日收到自己係德國Dresden寄番黎既postcard~~~~好快呢~~~一個禮拜都無就寄到黎~~~~~~係佢之前寄既都未番到黎~我收到呢張postcard我好開心架~~因為……………都係講到哥一日既東歐行程先話俾大家知~~~聽日就係星期五喇~~好開心呀~~~同chlo仔和mina仔番同一更好開心呢~



哈哈~~又係林記~對林記既印象~~就係羊架和燒蝦…..無啦啦就會諗起佢~~~我依家先知有兩間~~自己睇下張相就有地址電話啦…..強烈建議一定要訂位啦~因為真係超級超級的多人~~~






白烚椰菜$30….唔係話因為好食叫….因為食太多肉時要食菜~但白烚食加d鹽加d橄欖油就挺不錯架啦~




薯蓉青菜湯~唔記得幾錢…..不過唔算特別好味~




重點推介:芥末羊架(10安士)$78~~超級的好吃…連永不吃羊的毛寶也說好吃~芥末個面燒得很香脆呢~~但羊架又唔怕太乾喎~~諗起都想食~~~




炸自制墨魚丸$48…強烈唔建議叫!!唔好食!!浪費胃口!!




炭燒半肋骨$28/件……不錯吃~不過呢樣應該好難整得難食喎~除非舊骨發左臭je~




鹽燒海中蝦$90~~好好味好好味~~~~~~我很喜歡吃~~~都好大隻下架~~





記得呢度既重點推仲就係燒大蝦和芥末羊架~試過佢d咖哩雞都唔錯的~點麵包更一流~百幾兩百蚊就可以飽餐一頓了~~~~~鐘意食呢間~






經過我既努力~~~~
我已經執好相啦~~~~~
鐵定下個禮拜一可以出到東歐之旅喇喇喇~~
記得黎睇呀~~~~~
不過我想講~~我部電腦開始死死地…..
如果我突然無出現….大家知咩事啦~~~
希望幫我整電腦哥個靚哥快d得閒啦~~~~
唔係既話我個東歐之旅blog會隨時突然死亡~~~~



wakakka~
我番到黎睇d舊雜誌…
先知之前有個咩香港美酒佳餚巡禮<—-唔知我有無記錯~
係Wine & Dine……好想去試下呢~~~~~
唔知有咩食…..但係見佢可以買哥d飲酒哥d證~~
試好多款唔同既酒~~~好想試下~
可惜已經過左~~(鬼叫我睇過期雜誌咩~~)
希望下年有機會去到啦~~~~



突然之間有兩位blog友係噚日篇post度講Mr.
搞到我依家很熱血沸騰的在想布志綸呢~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言