2012年11月28日 星期三

東歐六國文化之旅2012-10-19第四天Part 3(大晴天)

wakakaka~今日發生d咩好事呀~~~~天氣灰灰的~~但我的運氣高高的~~~~法國哥d蘇州屎!!我宣佈:正式搞掂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!以後都唔會再煩到我地!!!!!開心呀!!!!好開心呀!!!!開心到癲喇~~~~~~~~今晚仲特登同媽媽出去食飯~~~~~慶祝呢件煩事終於離我地而去~~~~~~由今年三月開始搞….搞到呢一刻十一月二十八日……搞左八個月…..終於搞掂!!!!!!!!你睇下法國人既辦事效率係幾”高”!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!我好開心呀~~~開心到亂跑亂叫~~~~~~



2012-10-19
Day 4—-Part 3
(克羅地亞札格勒布Zagreb->斯洛文尼亞盧比安娜Ljubljana)
又繼續普萊維斯十六湖國家公園(Plitvice National Park)~欣賞呢條呢個公園”最大型”既瀑布…咁當然同加拿大阿根廷哥d無得比啦~連舊年北歐哥條都比不上呢~






之後要行一條超長又斜既”之”字型既路先可以行番去入口哥度呢~~~好索氣呀~~~從高處望~風景又唔錯喎~




原來呢個國家公園入左聯合國教科文組織的~




十六湖後~我地就去左食飯~(其實一路行個肚一路打鼓~)





當你發現叫汽水同一支大啤酒一樣價錢時….你應該都會好似我咁叫啤酒架喇~(我講平時都會飲少少酒既人呀~)




又係哥d一陣公仔麵味既味精湯~~~~~唔好飲~~~




好野有菜食~~~~




今日中午有特色餐食:克羅地亞烤豬~~~~仲有一大碟薯仔~~~~我滿心期待的~不過烤豬烤得唔夠乾身~皮唔夠脆~不過個味幾好味的~同中式或葡式或西班牙式的燒豬有點不同~薯仔就挺不錯吃呢~






28歲生日大個女啦~~有媽媽寶寶伯娘兩個神秘人和我一起慶祝~好開心~




甜品係類似油炸鬼既物體~加左少少糖霜~話係克羅地亞的特式甜品~個人認為不錯吃呢~




食飽飽之後又再一輪長途車~~~~~我地離開克羅地亞啦~~直衝去斯洛文尼亞(Slovenia)…係中途站鬆鬆筋骨時見到~咦~好可愛喎~同我一樣可愛喎~




救命呀~~~好得意呀~~~~好想買呀~~~但我唔係話特別鐘意藍精靈架喎~~~跟住就行黎行去咁睇佢地…攞起~又放低~毛寶頂我唔順….見係生日送俾你喇~問題又黎喇…咁我揀邊隻呢????一男一女睇起黎一雙一對都幾好~做結婚公仔岩哂(但我又無婚結~)…不過毛寶話淨係俾我買一隻………咁呀…….





問題又黎喇….我的選擇係長老同小藍精靈之間…….你知啦我有選擇恐懼症的….問毛寶意見…..毛寶話:俾我我一定買老哥隻….型d………..於是我攞起長老…..我又唔捨得小藍精靈….毛寶話:咁你自己都想要佢啦…咁咪揀佢囉~……於是我攞起小藍精靈….又回頭望長老……….如是者……係哥度磨足15分鐘…..毛寶放棄我:唔理你喇…你自己揀好去俾錢啦上車喇………….有無人估到我最後揀了誰?wakakaka~我真係貪心~


呀毛寶…你不滿我都唔使咁樣低抄上去咁樣影我架下….




wakakak~
原來大家對我噚日收既禮物咁有興趣~
我問下送俾我既人可唔可以公開先~
呢份只會冧到我既禮物~
大家睇完之後一定會:車~唔係呀下…
哈哈哈哈哈~

沒有留言:

張貼留言