2012年11月26日 星期一

東歐六國文化之旅2012-10-19第四天Part 1(大晴天)

今日都幾多野做架~不過我個心情係輕鬆咁做~今日超凍囉~~番北風~而週末就係濕lup lup咁過…..點解好似春天咁既????星期六:首先去CTM攞番部iPhone仔仔…佢同我講話星期六一定有架…我點八去攞籌…前面得三個人都可以等成半個鐘….佢又同我講話無囉…..即時係CTM開火…..中間發火位唔寫出黎….我同佢表達”無論你今日俾我定聽日俾我….我都唔會再攞籌!”…..CTM你唔向佢開火佢當你係病貓架!!!….->去食拮拮貢…幾好味喎~食印尼式既飯麵~有印尼小食~價錢又夠平~…->去左學ukulele~已經學緊聖誕歌~幾好玩喎首歌~..->CTM打俾我有機攞….最後佢俾部花既機我……又再開火!!…最後叫我去高地烏街換……我終於攞番我既iPhone仔仔了~~~~…->去IT week買左個喇叭~屋企哥個無啦啦壞左…->再去八佰伴買新風筒!!瘋了~~買左兩樣野~~…->AIA小泉食飯->約埋朗仔去愛甜品食宵夜~………..星期日:觀光塔Singing bean食飯->陪毛寶買手提電腦->秀蘭小館食飯~



2012-10-19
Day 4—-Part 1(克羅地亞札格勒布Zagreb->斯洛文尼亞盧比安娜Ljubljana)

仲記唔記得之前哥晚食既煲湯質地牛肉……..又係呢間酒店早餐…….同酒店房一樣….簡陋…..






呢間酒店既老闆好鐘意打獵….我個人黎講唔太認同打獵….不過呢幾隻標本真係擺得好過癮……..(其實我唔知哥幾隻動物真定假…..)……我都幾入戲呀下~




呢間就係我地住哥間酒店喇~….我覺得好似哥d motel咁……




出發~大約20分鐘車程就到我地呢日既景點:普萊維斯十六湖國家公園(Plitvice National Park)~~就係因為近呢個公園….可以早d入場唔怕多人….所以噚晚先住係湖區附近~




故名思義~個公園入面就係有16個湖啦~仲有..話呢度係歐洲九寨溝!!




heheh~臨入場有隻貓仔超癡人的~好there~~好可愛呢~但一影佢就跑太快~






好咯~要入場了~呢日早起~清早有d凍呀~~~~~~~寶寶都著左件褸仔~





噢~景色不錯看喎~





28歲的第一天呢~呢日係我既生日~~氣色挺不錯吧~還特登隆重地穿裙子慶祝~



happy birthday to me~



好美~好美~





之後要坐船仔去到另一邊參觀~出發之前好期待架~因為呢個克羅地亞普萊維斯十六湖國家公園係一年四季都唔同景的…..咁岩我地秋天黎…就可以睇紅葉啦~點知…..紅葉還未夠紅呢~~~~~~~~中間哥張係iPhone影的…顏色就紅少少…….我好想睇好紅的紅葉呢~



呢幾張都係坐船時影的~




我想講…
我當初要攞部iPhone仔仔整既原因
係因為係主畫面佢唔識自動鎖機…
當我攞機時…我都有試..係得的…
之後星期六晚時….佢又再唔識鎖機…
朋友們同我講…佢地部機其實都唔係時時可以自動鎖機..
時得時唔得….
我係度諗….咁我同我部iPhone仔仔分開了一個禮拜..
用咁多時間排隊…..同人開哂火….
係為咩????????



仲有一個月唔夠…
就係世界末日喎…….
點解時間突然過得咁快…..
不過我都話過….因為今年係世界末日…
所以我先去咁多旅行……
咁應該無遺了……………………..
唔係呀!!!!我仲未同媽媽去南美洲同南非喎!!!!!
我仲未玩夠喎!!!!!
仲有Mr.出年一月開既演唱會我第一次買左狂迷區喎!!!!!
個演唱會有名你叫:New Beginning喎
唔好呀唔好呀唔好世界末日呀~~~~
我求你~~~~(同埋世界末日哥日我應該xx中….好唔方便~)



今日媽媽又去左旅行喇~
聽日先番~
我又要寂寞寂寞就好………



我噚晚發夢對住塊鏡..
自己幫自己剪短頭髮!!
好短哥隻!!!
剪完之後望住鏡中既自己…
講左句:你好靚仔呀~~~~~~~(我係咪痴線架~~)
我諗我想剪短頭髮既慾望好高!!!!!!!!!!!!!!



我不嬲都話我無咩朋友…
係你一直都唔信我之嘛……

沒有留言:

張貼留言