2012年11月15日 星期四

東歐六國文之化2012-10-17第二天Part 2(天晴清爽)


噢~~~懶了一天無寫blog添~~~呢幾日都懶忙咁~噚日放工急急腳咁跑去氹仔CTM大樓出新既iPhone5喇~~~~~終於到我出喇~~~~開心心~我買黎唔係賣架~自用的~背道而馳咁要左黑色32G(因為個個攞出去賣都係要白色16G)….我覺得白色幾醜的~所以無要~佢地之前已經同我講要check清楚d…因為新既一開有好多側邊已經係花或者崩左既…..我同毛寶同朗仔一齊去出…..佢地一開第一部已經要換….我好好彩一開第一部就無事~~好野~有新電話用喇~不過我仲未搞掂iTunes d野~所以今日仲未用新野住~齋機價3420mop+預繳2400mop(分24個月8回贈)=5820mop出機~~~~好野~~~~多謝我的媽媽~那是我的生日禮物呢~~~世上只有媽媽好~~~~~~



2012-10-17
Day 2—-Part 2(

法國巴黎Paris->匈牙利布達佩斯Budapest)
繼續漁夫堡(Fisherman’s Bastion)遊覽~~~



天氣好好呢~~~~好舒服呀~~






然後行左上去個城牆度~望望風景~河既對岸就係佩斯(Pest)既風景喇~好美~






毛寶的Lomo影得好靚呀~





靚到寶寶都話要跑出黎影相呀~~~~~~我搭完長途機個樣太衰~遮遮醜先….個墨鏡畫出黎架~~靚唔靚呀~~






少女VS婦女…….真係好有不同風味呀~(我咁樣出賣媽媽好似唔係幾好~wakakaka~)





呢張個樣有無好d呀????wakakak~布達佩斯既風景都好美呢~






逗留左一陣…影左幾張靚相就走喇~







跟住就去左食飯喇~~~~~第一餐飯係食中餐~~~~




不過都幾怪架喎~~~~~個湯係餃子湯….另外又有一碟餸係淨餃子…..又有炒飯炒意粉做餸….古怪~呢餐麻麻唔算太好味~






準備好肚仔~~
依定出發去秀蘭同妹子食飯喇~~~~~
我要食片皮鴨~~~~

沒有留言:

張貼留言