2012年11月13日 星期二

東歐六國文化之旅2012-10-17第二天Part 1(天晴清爽)

由於12月要做姊妹……曾的起心肝話番到黎就要減減佢………噚日開始地獄餐……食左一日咁大把……….搵搵衫袋…..見到有張chlo子俾既買麥當勞餐….加3蚊有四粒麥樂雞….流哂口水…………………….中午放工交俾個天決定我食唔食…..最後通向麥當勞既馬路….亮綠燈….我不能違背老天爺爺的意恩0育~狼吞了豬柳蛋漢堡餐加四粒麥樂雞~~~但我很乖的飲爽健美茶呢~~~咁都講出黎我係咪好無聊呀…wakakak~只好做個胖胖的姊妹囉~(條裙前幾日試係岩岩好的…好驚一個月後著唔番………..)



2012-10-17
Day 2—-Part 1(法國巴黎Paris->匈牙利布達佩斯Budapest)

搭左大約12個鐘機就到左法國既戴高樂機場(CDG)~~到既時候係凌晨五點幾~~再轉七點幾既機去匈牙利~~今次我地一行六人係跟Jetour既旅行團的~~~今次哥團都幾多人下喎~~有成35個團友~~~今次既領隊叫alex….係佢既帶領下我地成團人浩浩蕩蕩咁去轉機喇~~估唔到平時法國d野咁馬虎….轉機哥時既安檢又check得幾認真喎~~





轉機既簡餐終於有牛角包食喇~~~~可惜唔脆的~




慢慢都天光囉~由於已經係開始進入冬季….日照既時間慢慢變少了~





Hello~Budapest~原來匈牙利既首都布達佩斯(Budapest)….其實原來係由多瑙河右岸城市布達(Buda)同多瑙河左岸城市佩斯(Pest)合併而成的~唔講唔知~




殘~樣~大~酬~賓~




到左之後由於有兩位團友件行李竟然仲係法國無寄到黎….等緊領隊幫佢地叫航空公司寄番件行李俾我地期間…..就順便去換下錢~因為匈牙利唔係用歐羅的~所以睇睇d匯率點…..大約係€1=10hkd=250ft 咁上下啦~…..為左方便大家~之後我會幫大家貨幣換算埋架喇~~由於係匈牙利唔會留好耐~留一日咁大把….於是媽媽就換左€20=200hkd=5000ft…..呢d就係匈牙利錢喇~~~~




出發前睇過東歐天氣…唔係凍…就係落雨….對佢都無咩期望…點知一出到機場…..天晴~清爽~




到既時候係九點幾~無得休息~即刻行行程喇~首先去到布達區既地標漁夫堡(Fisherman’s Bastion)





行過樓梯上去~有賣藝人係度拉小提琴….望真d….原來個小提琴無弦線架!!佢自己有個口扮出來的~超真~過癮~





上到黎漁夫堡~




係漁夫堡上面仲有一個馬提亞斯教堂(Matthias Church)…還有佢旁邊既Holy Trinity Statue~





好好陽光呀~~~~~~影咩都靚~~





毛寶拍的照片很美~



手信店有好多匈牙利既特產調味料賣—-辣椒粉~~~不過我地無買啦~~~因為又唔係換得多錢~~~我都呢度都係買左幾張postcard就算lu~


有人話佢個樣唔靚要我遮遮佢喎~~~





今日一次過收到成6張postcard~
好開心~



特首施政報告出左喎~
出年有得派8000蚊….好似係歷年最多~
都唔係唔開心既…..亦唔係話我唔恨錢…
不過我想佢將d錢幫d非常有需要既人咪仲好~
(純個人意見~各澳門居民不喜勿插呀~)
反而我最關心哥part又唔講~
車~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言