2012年12月4日 星期二

東歐六國文化之旅2012-10-20第五天Part 2(晴天)

噚日又頭痛囉….捱左番成日工…做到下午六點幾….終於忍唔住衝去廁所嘔….番到屋企又一路沖涼一路嘔……好彩食左藥就無咁痛……….唔知係咪因為轉天氣呢?週末都係陰陰天又落雨咁過真係無咩癮呢~~星期六:五名東歐團友去左MGM飲茶~…->去左學Ukulele~今堂學得好開心喎~~~好似幾過癮咁…..我諗住新學既呢首歌幾易練諗住喪練…點知我個琴走音走到我唔識點tune番….->夜晚食”鍋”….不過個辣湯…好似唔同左呆咁既???……星期日:全日做ii……中午食左我好想食既KFC~~~終於食到蜂蜜脆雞~~好正呀~~~……->下午懶洋洋的過….冬天就係要咁樣!!->味藏食飯撞到我舅父~佢仲幫我埋單…太感謝了~~~



2012-10-20
Day 5—-Part 2(
斯洛文尼亞盧比安娜Ljubljana->奧地利薩爾斯堡Salzburg)
哈哈~~行完個鐘乳洞就去食中午飯啦~~~間餐廳就係個鐘乳洞隔離~好似幾好樣喎~






通粉沙律做前菜~新鮮~




但估唔到係食炸全魚呢!!(定煎呢??)…佢地個個都好開心話有魚食…我就麻麻地啦~~我對d配菜有興趣d~




我跟團從來未試過食西餐時甜品係柑一個囉…食過東歐既柑~幾甜~唔錯~




又上車訓教~~~唔知訓左幾多個鐘後~黎到中途站斯洛文尼亞既碧湖(Bled)~




華~好靚呢~很湖光山色~~好似瑞士咁~毛寶影埋隻船仔又好詩情畫意~~~~






實在好難影~~~背後風景既光太強勁了~~~~影得我黑黑的~~~




沿住個湖行去第二邊~~又見到隻超大的天鵝~~上次係北歐都見到隻超大的~佢仲咬毛寶~~發現天鵝都幾為食的~~~聽到膠袋聲即刻游過黎~不過見係齋袋聲佢都無上當~~直至見神秘團友攞出一塊真既餅乾佢先衝上岸~~醒呀下~~不過…..天鵝食餅乾既咩!?!?!?





呢邊既光線好d~補影多張~~





又坐唔知幾多個鐘頭車~中途休息站買野咬下~~一咬…勁爆好味!!!!!酸酸甜甜既野莓奶凍味~~好味到冬天都想食~





食完雪條行出油站~發現原來呢個油站d紅葉好紅呢~~~~毛寶又影影影幾張有詩意味既相~





好喇~~夜晚七點幾黎到奧地利(Austria)既薩爾斯堡(Salzburg)~~食飯先~~餓到肚都Lip~




今餐食中餐呢~~~仲有叉燒同燒鴨食~~~幾驚喜~又好送飯食~~~呢餐之後我都很期待吃中餐的~~~~




呢晚既酒店:Holiday Inn Salzburg City….地址:Sterneckstrasse 21,Salzburg,A-5020….房間ok~不過房無wifi姑寒左d~

呢晚d團友去左自費聽音樂~我自問無呢個藝術細胞….慳番~我驚我訓著就失禮啦~~~



又到postcard時間喇~~~我最鐘意係左下角哥張囉~~~~d雪好白好靚呀~~~~唔知點解我將我最鐘意哥張寄左俾第二個人囉~~~~~~我要左右下角哥張~~~






星期五晚咪去左睇少年Pi既…
都ok好睇既….如果我係佢…我應該生存唔到咁耐..
不過我一路睇…..一路食爆谷..
睇到佢沉船哥度…又狂風大驟雨哥度…
搖下搖下….真係有d想湯




哥日食食下飯…
我提起….
其實我想某日去香港搵場舞台劇睇睇….
但指定係想睇梁祖堯做的!!
我睇過佢做既戲….好鐘意佢既演縯~
一直都幾鐘意佢~
但就係無睇過佢做既舞台劇…
講完之後….竟然你同我都一樣想睇梁祖堯~
真開心~有知音~



華華華~~
星期日睇黃YY個演唱會最尾兩隻碟….
唔睇唔知….原來我地都係咁掛住東東架~~~
真係好掛住呀~~想當年我係梁詠琪同陳曉東既忠粉囉~~~~
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=J38eh7oRLcs&version=3&f=videos&app=youtube_gdata]我好想睇東東唱多幾首呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好靚仔呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!依家仲係咁靚仔呀!!!!!
我好想聽佢唱猜猜猜~~~心理遊戲~~~愛係躲你~~~結他~~~
唔小心曝露了我年齡添…



i豬說明天會幫我買早餐~~
有雞扒雞翼撈油麵~~
仲會買一盒腸粉番黎share~~~~~
好開心呀~~~~我好期待聽日番工呀~~


沒有留言:

張貼留言