2012年7月24日 星期二

法國瑞士塵世美之旅2012-05-25第七天Part 1(又曬又熱~)

估唔到個風咁q勁….吹到今朝……我地朝早唔使番工….番下午兩點…..不過仲慘…要開ot….兩點直踩到六點半….好攰呀………..唔係好明澳門氣象局既準則係咩…….明明個風係吹向珠西口既…..澳門咪係珠西口囉….即係近澳門d啦!!!!當香港掛左9號風球時….我地仲地8號…….香港話個風係100公哩就掛10號…..我地近到93公哩仲係企硬8號…係咪痴線架??根本噚晚諗都唔係使唔使番工事…係真係有需要掛更高嘛等d人提高警覺丫嘛!!….如果你話唔係計距離…係計風速….香港一早話佢變左強颱風啦….得你地氣象局十一點仲話8號風球掛至清晨……你地真係唔知係咪訓哂覺…..噚晚點幾d風大到直頭連我棟大廈都有搖晃既感覺…….佢仲要兩點幾先掛9號…跟住五點落左…唔該哂你~(七公子討論區大家仲係度講唔知係咪上至局長下至員工都係同一人…加上要去松山轉八號風球既signal….所以唔得閒轉9號風~XD)…..唔怪得個個係fb都話:澳門…就是與別不同~好野~~~



2012-05-25
Day 7—-Part 1(法國巴黎)
四位公子合體了~~呢一日我地一早book好左要去參加一個wine tasting既~~好彩佢地之前一日黎到~如果唔係連呢個wine tasting都去唔到就慘….又俾左錢喎~~之前哥晚我地去左巴黎鐵塔睇夜景成十二點幾先番到民宿……成點幾兩點先訓…..呢日一早….七點鐘就要係旅行社門口集合….同其他參加wine tasting既人一齊出發~呢日我地就坐住好舒服既旅遊巴出發~~~~~~~早餐係民宿附近既麵包鋪買~~又食牛角包~~~超級的好吃~~~~








向巴黎郊區出發~~!!個wine tasting係crystal上網搵既….我地今次呢個wine tasting係唔包餐的~參觀兩個香檳酒廠~~包導遊..車…同埋兩杯香檳…..1203mop~~我以為會無咩人去…點知成團滿哂人~~~坐係舒適既旅遊巴…..真係幾有旅遊feel的~仲有wifi~不過我都係敵唔過呢個幾鐘車程…於是都係訓左覺~~其實窗外既景色幾靚的~





我今日換番對波鞋…無著UGG….原因係我now仔….我一直以為去wine tasting係去酒莊…係有泥地踩….有葡萄俾我採哥種…..仲驚整污糟對鞋…所以換番對波鞋…..你話我係咪智障……………..出發前我連去邊間香檳廠我都唔知……..坐左個幾鐘頭車…終於黎到了第一間—-MUMM~~~成日見到….唔捨得買黎飲~~~今日竟然參觀佢~~好野~~今日個天超級晴~~~天晴到眼都mark唔大啦~~~~








我為人人again~




凱公子帶左阿闊黎呀~~~~佢同MUMM很搭配~~~




跟住開始進行一連串既參觀同講解……你知啦…全雞腸….鬼佬們聽得入神+陶醉……我唔想扮自己識聽……….當時我個靈魂根本就魂遊太虛….唔知去左邊….













超冰冷的地下室~~~天氣好熱….但地下室超冷的~~我打左好多個冷震呢~~






仲有個小型既MUMM博物館~







終於黎到我最想到既一刻喇~~~~~~可以試香檳喇~~~佢仲問我地想要dry or sweet~諗都唔諗我就揀sweet的~~~~





好好味呀~~~真的好好味~~我飲過毛寶叫的dry…不過sweet好味d~~~係佢地酒廠買當然平過係澳門買啦~~不過….我好懶呀我唔想拎呀(加上個gip細到咁…自己知自己事~~~)~~~鬼佬們個個幾支幾支咁買走~~~



咁多種酒~我最鐘意飲白酒同香檳~請容我很優雅地用法語口音讚出:champagne~



公子們乾杯~萬歲~美人與醇酒~(嘔嘔~)



咁呀~有機會係澳門買番支飲囉~



原來毛寶同闊仔都幾老友喎~




四公子和闊仔的合照:]~~~又上車去下一個景點喇~~~






我真係唔係幾想打風喎!!!!!
搞到我睇唔到噚晚最後15分鐘既怒火街頭!!!
睇唔到王思苦有無打嬴同蔣狀哥場官司!!!!
睇睇下….因為個颱風……無線就咁….
無左….頂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!真嬲呀!!!!!!



其實噚晚我一放工已經睇唔到澳門人專屬既”澳廣視”…
我都係靠睇無線….我連澳門幾時掛左8號波我都唔知….
我簡直係知香港天氣多過澳門天氣…
條天線噚晚淨係俾我地睇無線….
到最後…..臨訓時連無線都無埋……
直到今朝…..我都唔知使唔使番工…
我係開電台聽架!!!
仲有個氣象局話轉就轉架…
八點鐘哥時佢話:考慮兩至三個鐘內改掛較低風球
八點八哥時佢話:考慮一至兩個鐘內改掛較低風球
最後八點十一話:氣象局將於九點半改掛三號風球……
信佢一成….雙目失明….



華….
睇見無線新聞個記者就慘…
哥個汪溟儀…..超慘呀….
成日既風暴消息街景都係佢出!!!!
八號九號風球哥時仲係出面…..
吹到佢個人左搖右擺…
雨水亂頭髮披面……
好心唔好咁啦….一個女仔仲要咁…
搵個男仔出得唔得呀….
人地第日點做靚靚主播?
仲有d人…唔明佢地諗咩…
睇電視見到佢地10號風球仲跑出街試下風速..睇海浪…
唔係話你唔有型….係人地掛得10號梗係叫你係安全地方避風啦..
因間你有咩事又要勞動警察消防救護員黎幫你..
人地打風要當更都夠慘啦…你地仲要增加人地工作壓力..
係咪癲架你地…….



聽完九點半掛三號之後再去訓…
早上的颱風夢…
係講我成為左明星…
但我係男兒身……用男兒身扮到自己超似女仔…
咁即係我咪係人妖明星?!?!!?!?!?!…………………..
吹我自己唔脹…………
中午颱風餐係:辛辣麵~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-68日~

沒有留言:

張貼留言