2012年7月25日 星期三

法國瑞士塵世美之旅2012-05-25第七天Part 2(又曬又熱)

雨下一整天…….我無咩所謂~反正都係工作天~但今日有一傳奇事~~~竟然俾我叫番投訴我哥個八x(實際上係八x個fd投訴我)入黎…….投訴我哥日已經同佢講左攞到某樣野係手時就順便做埋另一樣野…..因為佢搵佢個朋友做我仲提佢朋友兩次…就係因為咁佢話我態度唔好投訴我……….點知佢朋友攞完之後無幫佢做另一樣野…..最後無做攞唔到佢想要既野…..咁都俾我叫番中你…..本身我一見佢個樣出現係我面前我內心超火滾……後尾諗諗下…..呢d可能係上天俾佢既報應…..善有善報~惡有惡報~若然未報~時辰未到~……….上兩個禮拜我先向天講:咁仲成世界既…咁仲有天理既………….現在我收回並說對不起~老天爺爺還是有眼的~善事大家要多做呀~…….本身佢投訴我無論我循任何途徑都吹佢唔漲~咁都叫中你既原因係因為上天要我親眼看見你的蠢事~謝謝你~老天爺爺:]為我主持一次公道~p.s.你個朋友淨係識投訴….人地真心講既野提醒你既野就聽唔到….你朋友簡直做唔到野….識過d新朋友啦:]…..又話自己哥日太多野做無聽我講野…你自己既事都唔自己聽清楚….又唔係唔識廣東話….仲賴落個朋友度….你真係有問題……同埋快d返鄉下農耕田啦~:]….澳門唔歡迎你呀:]



2012-05-25
Day 7—-Part 2(法國巴黎)
又搭左個幾鐘頭車黎到一個叫Reims既城市……落車…佢帶我地參觀一間當地幾出名既教堂…但我唔記得叫咩名~~~好好天呀~~~~~~覺唔覺得有d似聖母院??







我地無跟導遊入去~自己係出面影相就算~~








我為人人ing~




自己入去行~都幾靚~不過唔夠時間俾我地慢慢睇~淨係知出面好熱~入面好涼快~







由於呢個參觀團既費用係唔包餐的~所以我地要去自己搵野食~~又熱又曬~行行下就見到呢間餐廳Le Colibri….見到佢有英文餐牌~即刻衝入去食~地址:12 rue Chanzy 51100 REIMS




又裝修得幾靚幾時尚喎~:]





我的飲品首選~~~Orangina~~~~€3.9=39hkd~~~~~




今次我地叫左四個餐~~~~一個Entree(前菜)+Dessert(甜品)…€14.9=149hkd………….另外三個餐就係Entree(前菜)+Plat(主菜)….€22.9=229hkd……..有四個前菜….我地揀左Potage du Jour…..是日靚湯~查實個湯幾唔錯….忌廉湯….仲有芝士碎俾你自己加~不過你知呢d湯啦~越飲越漏….我地四個人既力量都飲唔哂~~~個湯超大~




第二個前菜…..Cassolette d’Escargots aux legumes et ail…..係蝸牛呢~~~~呢個好好味呀~~~其中兩個主菜我地都係叫左蝸牛~~~真的真的好好吃~不同於焗蝸牛~~呢個係用忌廉燴的~~~~~我仲記得呢間野d麵包超級好味~~~外皮脆個心軟~~用佢黎點蝸牛d汁~~超正的~~~~無叫錯~~~~~





第三個主菜就叫左Saumon fume < >et ses Toasts…..呢個都好好味呢~~~




查實食到黎呢度….已經有d飽喇~~~~~~~~~我地之前仲笑….點解有個餐係前菜+甜品架…..點知原來真係會好飽的~~~~~~~~好正呀前菜~~~




到主菜了~~~~Tartare de Boeuf coupe au couteau a la sicilienne(poivrons,tomate confite,parmecon,huile,d’olive)….生牛肉他他呢~~~~~好好味呀~~~~




第二個主菜Pave de Coeur de Rumsteak sauce aux Morillons…好吃的牛扒~今次生熟度剛好~不過有d根~味道好吃~加埋上面塊香草牛油~肥死擺就~哥杯唔知係d咩….但係超好吃~~~~~~




第三個主菜Pave de Saumon sauce Bearnaise….煎三文魚扒配蛋黃醬~三文魚扒厚得滯….又煎得過火得滯~呢個麻麻~~~




好彩叫三個主菜咋….食到有d頭昏腦脹喇~~~~




仲有一個甜品~~~Tarte fines aux pommes glace a la confiture de lait~~~蘋果批~~~~好靚呀~~~仲超級超級超級的好味~~~我未吃過咁好吃的蘋果批呢~~~~脆脆香香的~~~呢個甜品等左好一陣子~~應該係即整的熱辣辣~~~~~好正呀~~~好想再吃~~~~雪糕也一流~原來將雪糕同蘋果批一齊食超好味的~兩種味道交融在一起….好吃得流眼淚~




呢餐食左€109.2=1092hkd…..四個人每人273hkd……但食到超飽飲埋野係歐洲…我認為呢個價係非常的合理~~~~~加上仲要好好味的~~~~好想再食呢間餐廳~~~不過無咩機會黎呢個城市~~因為我地參觀酒廠先經過呢度~~可惜~~有緣黎呢度既人不妨試下呢間餐廳~~幾唔錯的~


 

1092hkd就叫左四個前菜三個主菜一個甜品四支野飲~我都仲係覺得好抵~





每天番工都會經過豐澤電器朗仔:你就好啦~你經過哥間豐澤依家有黃宗澤紙版人~(依家佢係代言人~)我:係呀~係呀~我每日番放工都會喪(目及)~~望住佢笑咪咪咁行過~唔知大家有無睇佢幫豐澤哥個廣告呢?講佢放假時好鐘意留係屋企嘆世界…(之後講佢用一堆電器)睇完之後覺得…..係喎….留係屋企又真係幾舒服喎
d
豐澤電器又真係好似幾好用喎~~~~~~~~~好鐘意睇bosco係戲裏面好苦惱哥個樣~


好開心呀~~~噚日睇咩咩娛樂新聞….知道吳鎮宇會拍衝上雲霄2~~~超開心呀~~~~原來已經10年前~~我超鐘意睇架~~~呢套野無左邊個都得~無左吳鎮宇既話真係不如唔好拍續集~~好鬼有型呀~~~~~~~~~~~~~~~~衝上雲霄係我最鐘意睇既劇集黎架連由陳奕迅所唱既主題曲都超配合我也超喜愛!!!大家一齊重溫下首歌同套劇既片段啦~~~~~
d回憶番哂黎呀:]

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=5-tS5SL1Mag&version=3&f=videos&app=youtube_gdata]
很喜歡陳奕迅唱:
"唔~~~~~天氣不似預期  但要走 總要飛"
"當世事再沒完美  可遠在歲月如歌中找你"



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-67日~
話個秘密俾大家知…
前晚打風…..
我隻右腳冤冤痛左成晚….
那是風濕痛嗎?

沒有留言:

張貼留言