2012年7月23日 星期一

法國瑞士自由行之旅2012-05-24第六天Part 5(大晴天)

又打風…唔怪得星期五六都咁熱啦……d空氣超焗呀~~~~臨放工先打8號….唔該哂~~~(唔打啦好無….唔鐘意打風呀…一係就放假打喎…一係就放工先打…算啦…聽日都唔好打!!!唔想積埋咁多野做!!)星期六去學ukulele~~姐姐搵到Mr.昨天既ukulele譜呢~~好開心~~~可以一路彈一路唱Mr.既歌喇~~我要努力~~不過d節奏都係有d怪…….下一堂練番好佢先~~星期六同左杯仔食飯~好開心~~睇住佢個肚一天一天咁長大~~我好期待bb快d出黎呀~~~星期日朝早約左小青蛙小朋友一齊去左Hard Rock Hotel個池畔BBQ……..任食自助燒烤+游水~野就真係唔係太十分好食~~不過同到小青蛙游水好開心呢~遲下post相呀~~~跟住又去左venetian行街……罪過罪過….係roxy朗仔見到條裙話好靚叫我試…..一試試中碼…..點知試試下試到去xxs竟然塞得落……xxs喎!!!唔係唔買呀????另外又揀左件衫…點知佢話買夠1000蚊減400….咪即係6折??唔買…..真係對自己唔住….所以就係咁….買左604蚊衫………………唔知點解近黎咁多藉口……………..唔會喇~唔會再咁樣喇~我要儲錢錢~我要儲錢錢去韓國買~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



2012-05-24
Day 6—-Part 5(法國巴黎)
我地無去排隊上艾菲爾鐵塔(Tour Eiffel)既原因…係因為我地有一個好重要既任務~~就係….係民宿等另外兩位公子的到來~~~~~~點知我地等了又等~等左成個鐘….終於收到佢地黎到民宿樓下既sms~於是即刻衝落去….已經諗住講welcome my friends~既時候….竟然係一個人都無~……點知原來公子s去左隔離第二座…而個密碼又一樣架喎~~~~咁岩得咁橋~~~~好搞笑~~~~~~~麥公子同凱公子出發前已經話要吃Leon了~好啦~~咁我地一齊再食一次啦~









我地終於四神合體喇~~~請鼓掌~~~~~佢地都好慘呀….佢地都喜孜孜咁諗住搭到A380黎…..點知…….A380引擎有問題….令佢地delay左三個鐘先黎到…………唔緊要啦~~~~我地最終都相見~~~~~~



公子們都好精神(假架…下一秒恰緊眼訓~)….哥陣有一種feel…好似我本身住係法國….招待澳門黎既好朋友渡假~~~wakakakakak~~~~



最愛真身出現喇~~~就係佢~Orangina~~~~€3.90=39hkd~~~~~~




今次叫左三個餐….兩個前菜+主菜~~~一個主菜+甜品~~~前菜我地推介公子一齊食la croquette de fromage “Vieux Bruges” sur salade~~~就係我地之前食哥個好好味既炸芝士~~~




今次個餐叫左三款青口…一種係原味…一隻有重水欖味…一隻係cream味…..原味同cream味都好好味呀~~~~想一吃再吃~~~(記得d薯條係任食~~~)






今次仲叫左個芝士焗青口的試試~~~~~都幾好味~~不過都係湯煮得好吃一點~~~





甜品叫左雪糕~~~~普通野~~~




由於兩位公子初來….無理由真係咩都唔睇架…..後日我地就去瑞士….黎到咩都唔睇好浪費嘛~~~於是我地建議帶佢地去睇夜景的巴黎鐵塔囉~~(好似好識路咁~~)…今次就由我地走既哥個RER站開始….因為夜媽媽唔想行過戰神廣場~~~華~夜景都好靚呀~~(可惜…我無部靚相機影夜景~~)…..日夜景都咁靚~~~~(其實要影呢個夜景好難…因為要到十點幾十一點佢個天先黑齊!!!!!……….


超癲呀…當我地等車黎既時候…..夜晚十點幾既巴黎地鐵站超恐怖…..我地四個緊緊咁企埋一齊….有個男人不停係我地身邊行黎行去…..對我地上下打量…仲要打量得超明顯….好明顯佢係想係我無防範時偷我地野….不過我地四個人貼住企…d袋攬到超緊…佢先無我地符….轉車時又有第二個男人不停望我地….超恐怖!!!!呢次係我同毛寶黎到巴黎最夜一次係街…同地鐵……..超過九點我諗都係唔好踏入地鐵會安全d!!!!!!!!平時我地最遲八點幾就會番到民宿!!(八點幾仲係超天光的~)



本身公子係紀念品店買緊postcard既….點知…原來整點時(當時係11點)….巴黎鐵塔會有閃燈呢~~~~好靚呀~~~~~~~~~









閃緊哥時掛住幫人影相…自己淨係得一張咁大頭既毛拍~~~~




閃完喇~~~好靚呀~~~好想再睇呀~~~






正所謂我為人人~自拍照超大個頭+雙下巴都出埋黎~夠出力喇卦~




一人一次啦~~~




這麼美的閃閃生輝巴黎鐵塔夜景…..已印在我腦海中~:]






一早見到之前個投訴真係令人眼火爆!!!!
唔知依家d人諗咩!!!!!!!!!!!!!!!!!
仲有…下晝有個隔離部門h字頭既同事….
打入黎喝我做野!!!
佢不嬲d禮貌都麻麻…..
佢激到我嬲到係個客面前吸佢線!!
我平時都無咁易嬲…..同埋唔會吸人線咁無品…
咁你諗下佢有幾衰!!!
我都唔驚你見到……最好你自己見到就番屋企檢討下自己d禮貌!!
職位又唔係高過人…..淨係年紀大過人係度也文也武..
你再有下次我一樣咁對你….吸線!!



噚日…
媽媽買左個新玩具番黎~~
係Samsung GALAXY TAB 2~~~~
好壞呀佢~~~買新玩具~~
益我有得一齊玩~~~~~
想買左iPad好耐好耐~~
一路都唔捨得買~~~~
都幾易用喎~~~
yeah~~~~~~~~~~~~~~~~~~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-69日~
6字頭呢~~快點到啦~~

沒有留言:

張貼留言