2012年7月18日 星期三

法國瑞士塵世美之旅2012-05-24第六天Part 3(大晴天)

噚晚好攰~好有型咁無寫blog~唔通真係坐得右邊機多…搞到隻手..膊頭…頸都超痛~希望下個禮拜坐下左邊機啦~~~~上兩個禮拜先俾人話我復胖肥到塊面都肥番…….今日又俾人話我瘦左好多塊面尖哂….到底我係胖胖定瘦瘦?



2012-05-24
Day 6—-Part 3(法國巴黎)
之後就行左超多巷仔落到黎紅磨坊(Moulin Rouge)喇~又真係幾紅色喎~~一黎到呢度我就諗起n年前的”情陷紅磨坊”嗎???我超鐘意睇呢套戲~~~Nicole Kidman同Ewan Mcgregor做架….超好睇….最鐘意聽佢d歌……黎到呢度…..就好似聽到佢地唱緊”Come what may~~~”…….地址:52, Blvd de Clichy……網址:
www.moulin-rouge.com







首歌真係幾好聽架~~試下聽啦~~~我都唔知點解佢地又唔係歌星可以唱得咁鬼好聽~~~我當年仲認真到去HMV買埋呢隻OST聽….痴線架….仲覺得男主角挺好的~唔知點解放唔到出黎~俾條Link你去聽~http://www.youtube.com/watch?v=hvJpJl04cAI

"Never knew i could feek like this
Like i’ve never seen the sky before
I want to vanish inside your kiss
Everyday I love you more and more”
Listen to my heart, can you hear it sings
Telling me to give you everything
Seasons may change, winter to spring
But I love you until the end of time

Suddenly the world seem such a perfect place
Suddenly the world seem such a perfect grace
"Suddenly my life doesn’t seem such a waste
It all revolves around you”
(華~咁冧~邊係人寫架~~仲要佢地兩個都唱得咁好聽~百聽不厭呢~
套戲仲有一句金句要學的:
the greatest thing you’ll ever learn,is just to love and be loved in return…)



查實我都鹹鹹濕濕想睇下…不過…真係幾貴….咩都唔包都要€90=900hkd….如果包香檳呀晚餐哥d直頭要€150~€180=1500hkd~1800hkd…..咁….都係唔鹹濕喇…







跟住就行番去後面街睇下另外一個”景點”….如果有睇”天使愛美麗”既話都會記得呢度~就係Amelie做野既哥間cafe雙磨坊咖啡館(Les Deux Moulins)~毛寶係粉絲~所以來一試~地址:15 Rue Lepic






但其實呢間cafe並不浪漫或夢幻…….現實中我覺得係幾污糟囉……嘔嘔







做咩黑板上畫的Amelie畫到咁醜架….成個麻甩佬咁既????





應該都有好多遊客黎的(我眼見)…..不過我地無點咖啡飲…原因係頭先既小餐館已經食得太飽…….再飲咖啡我諗我會反胃……我叫了一杯Iced Tea 33cl(左邊)…€4.1=41hkd…….無咩特別….桃味的………….毛寶叫左杯啤酒Picon Biere 25cl(右邊)….€4.1=41hkd….怪怪地的….啤酒有d甜味….令人有d打冷震………..呢度叫做臭下熱鬧就算….











又去第二度喇~行過見到蔬果店….見到呢隻變異像南瓜既蕃茄~~~~~~





行到Metro 12號線既Abbesses站附近有個小公園……我地要黎呢度就係要睇呢幅係公園裏面用300種語言寫成”我愛你”既愛牆(Le mur des je t’amie)!!!!!地址:Square Jehan Rictus Place des Abbesses, Montmartre, 75018 PARIS, France





呢幅牆係2011年情人節哥日起既……牆既上面有個著低胸裙既女人…..佢講既哥句說話我上網搵…原來佢講緊:保持理智,不可強求





黎參觀下呢300文字寫成的我愛你愛牆~中文的我愛你係最左手邊呢~




睇下毛寶飲完啤酒塊面幾紅卜卜~kawaii呢~



公園內的小肥貓~我發現法國d貓都好肥架喎~





係公園對開有個小郵局….順便寄埋明信片…不過裏面d職員幾串…….可惜在原來佢張票係一張貼紙……貼紙上無任何圖案….只印上價錢…..可惜可惜…..我想要你地法國有圖案既郵票呀!!!使唔使咁懶呀!!!!!出發去第二個地方~之後Abbesses就係隔離….聽毛寶話呢個地鐵站係全巴黎最深的~!…..



又講個關於巴黎地鐵內既小故事俾大家聽…..話說前一兩日係某個站搭地鐵時….當我入車廂既時候….有個南亞裔女人用手推我入車廂…當時我以為我阻住佢上車所以將我推開….但同一時間又有另一個法國女人將我拉向佢哥個方向….之後車廂門合上南亞裔女人就氣沖沖火速落車…..列車行既時候個法國女人問我(英語):你頭先見唔見到???哥個女人想伸手入你個衫袋搶係野呀!!(做埋手勢)..你將d野收埋d呀!!……跟住我不停同法國女人thank you前merci beaucoup後……然後我同毛寶講:頂!!原來頭先推我哥個女人想偷我野呀仲以為我阻住佢呀!!!我差d老貓燒鬚!!!!…毛寶:咁你個衫袋袋左咩野係度呀??……..我:入面袋住囉jer係度架!!!!(笑)….如果佢俾人搶走左點算呀!!!……之後我地仲諗到如果哥個女人偷左囉jer之後見到佢個樣….應該就會好嬲咁將佢拋係地下!!!!咁囉jer就好慘永遠咁留係法國地鐵站架喇!!好可憐!!!;[…..不過經過呢件事加埋法國香噴噴靚仔幫我地買飛….誰說巴黎人冷酷??我地都遇上主動幫忙的人呢~不過我唔排除係我地兩個生得比較可愛:](或是智障?)





我屋企有養開三條魚….叫錦鋰?
一條黑色一條白色一條橙色~
呢三條魚既性格似足我地一家三口…
真架…..橙色哥條最似我…白色哥條似我的爹爹~
因為呢兩條最為食的~似足我和我的爹~
次次出去餵魚時佢地兩個會係水面玩雜耍
好似隻狗仔咁狂共上水面~你可以摸佢地個頭~
(試過有一次我出去淋花係佢地個魚缸攞水淋~
橙色哥條智障仔以為我餵佢狂係水面口mark mark
跟住我用淋水哥隻杯吸住佢個頭…大叫:傻仔唔係餵你呀~(好似話緊我自己咁)
之後我實在俾佢既熱情融化~偷偷餵多佢一次~)
黑色哥條係我媽媽~餵野食都無反應…
前幾日…白色哥條開始反肚係水底…
但佢又唔係死左..佢識郁的…
噚日佢又好番d…..識得反番身不過都係係水底..
我見其餘兩狂搞佢…
同媽媽講:佢地兩個唔係食佢下嘛?
媽媽話:唔係佢地幫佢反緊身..
睇睇下又真係喎….佢地兩個狂幫佢游起身..
好感動呀~連魚都識關心同伴….我們有沒有?
今日見佢識快游兩下…希望佢快d無事啦….
都唔知點幫佢好…



日日都有追護花危情~
好似由鍾嘉欣既角色望落bosco真係靚仔d~
噚晚講佢俾有錢佬寫投訴信屈佢濫用職權~
上司話就算唔關佢事但都入左落佢紀錄度…
始終對升職都有影響…
我明你呀bosco~我支持你~
反而回到三國我已經無追喇~
雖然我好鐘意馬明~
可惜我唔鐘意佢個角色~下次再捧你場啦馬明~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-74日~

沒有留言:

張貼留言