2012年7月20日 星期五

法國瑞士塵世美之旅2012-05-24第六天Part 4(大晴天)

無人知我噚日幾慘……得兩個人番晏…又做到死左…d籌不停無限重開…..谷到自己就黎爆炸換黎準時收工v*..*v~攰到噚晚連blog都無心機寫了…..今日都係極度攰之下渡過…..成個背痛到…………今晚去左食禾花亭~~終於食到火灸朝鮮醬甜蝦壽司~~~~~買左三本書~~終於見番櫻桃小丸子既袖珍本~~正~~又買左d護髮產品~~~……買左咁多野真開心~~~~終於到了大家最喜愛的星期五了~~~我要好好的享受~~



2012-05-24
Day 6—-Part 4(法國巴黎)
搭Metro 8號線去到Ecole Militaire站落車….行大約三分鐘度就會去到我地想去既地方~呢日大太陽…超熱的….途中經過呢個水池…見到狗仔也在跳水~我也想跳呢~:D






到了~~~~~美人兒巴黎鐵塔….艾菲爾鐵塔(Tour Eiffel)~~~~網址:www.tour-effel.fr…..其實旅遊書上的推介係搭Metro 6號或9號線到Trocadero站….從投卡德侯花園(Jardins du Trocadero)…一路走到鐵塔….再走過戰神廣場(Parc du Champ de Mars)…..但毛寶話想從戰神廣場開始進入鐵塔~佢無揀錯~看到這邊的鐵塔也好像美美一點~





玻璃牆上還寫上”和平”的各種語言~






穿過玻璃門就一覽無遺咁睇到可人兒了~好開心~終於係呢個巴黎最有代表性既地標….還了我一個藍藍的天空~謝謝老天爺爺~:D






但第一張合照…係惡搞佢~:D





我操刀的~不錯吧~影到毛寶都有少女味呢~




到你操刀~都係你影得好d~~因為我的少女味比你更濃一點~~~wakkakakaak:D






我好鐘意呢張架~





早多幾年後生d我仲唔係0靚模t?????(早多好多年先岩~)




雖然下面哥幅有d不完美…不過我地可以稱為缺憾美…ok???~~~~好喇~都係你叻喇幫我影到咁靚靚靚靚靚靚靚靚靚靚靚靚~~~~~~



戰神廣場都有一個旋轉木馬….er….佢又唔係木喎……似由幾支鐵組成….





有個小朋友幫襯之下先知……………原來…………係人手攪動架!!!!!!~~~~~~~個男人係中間努力的攪呀攬~




有無人聽過艾菲爾鐵塔既一個浪漫故事??不過唔知係真定假的….話說1889年巴黎會舉辦一個萬國博覽會….1887年搵左建築師艾菲爾(Gustave Eiffel)起個地標…..佢起呢個塔既原因係因為鐵塔既最高點可以同佢過左身係天國既老婆接近一點…..華….好鬼深情呀;D



見唔見到又有好多巴黎人坐係草地悠悠閒咁過???好正呀~~超多人野餐~曬太陽~嘆酒~真係好識得享受生活~~~~搵得錢多又點~要懂得享受生活先係王道~



又惡搞~唔知有無人留意到~我今日係特登著呢件衫架~~要為呢個最有名的地標穿起紅白藍法國國旗服呢~:D





真的真的好喜歡~比見到巴黎任何一個景點都要興奮~草地上的小花也很美~





行下行下就去到佢既底部喇~我好似係度影緊少女的裙底*0*…佢維修緊呢~




要上巴黎鐵塔可以話係一場耐力賽….聽講買飛+排飛上塔…..可以用上你一整天….我地呢日無排呀…你睇下幾多人……………因為我地呢日稍後有個更重要的任務喇~




過左馬路之後…..又有一個旋轉木馬喇….這個超漂亮超華麗的!!!!!!!毛寶影得真係好~






要跟你說一聲:”再見了~美人兒~”




走的時候選擇鐵塔旁的RER C線的Champ de Mars Tour Eiffel站番民宿~幾方便~係呢個站又遇到另一個法國男人主動走埋黎我地哥度…當時我地睇緊地鐵路線圖…佢走埋黎問我地:can i help you?i can see you need a help……邊個話巴黎人冷漠??呢種感覺我要改寫~~~~
 





前晚發個好深刻既夢發夢自己剪左個很帥氣既短髮….真係超帥氣….帥到我都好迷戀同仰慕我自己…..不停咁摸自己個髮型…..係度諗點解我咁帥氣~如果係男仔實溝死女~仲行上我以前舊屋搵毛寶特登問佢我帥唔帥氣~點知佢答我:唔帥……………唔開心到連我條LINKS手鏈都斷埋….跟住我好失望走去樓下間茶餐廳….見到個同事佢話請我飲凍檸茶跟住我就叫左件腿蛋治食….件腿蛋治超正….用左兩隻火腿的~~一隻火腿比較淺色另一隻竟然用西班牙黑毛豬火腿食得津津樂道之際….唔臭米氣既鬧鐘將我鬧醒….又再失望原來我無得食腿蛋治……重點係:一起身…….原來我流左一大撻口水出黎XD~~~~~~~~~~~~~



係fb度睇到有好多人都有睇護花危情…
重顯然係俾黃bosco既美色迷惑而睇的~



好野~~~
白色哥條似爹爹既魚仔生猛番哂喇~~~~
周圍游黎游去~~~


之前同blog友講起….記起原來我以前都好鐘意古巨基的….不過係佢係EEI哥個年代….絕對不是現在的爆了~我最鐘意佢呢首歌架~
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=AWLXC67R6yM&version=3&f=videos&app=youtube_gdata]"似買了戲票 滿戲院人笑遍
但是突然發覺 這一齣戲我主演

在熟悉街道上行一切似全改變
閉上眼睛 才不致又凌亂”
放眼再望 前面花店禮物店
全都只因你去後 待我一一的探險
(首歌好耐好耐之前喇…係Be My Valentine隻碟度架~記到依家就知我有幾鐘意啦~唔知有幾夕聽過呢首歌?)



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-72日~

沒有留言:

張貼留言