2012年7月11日 星期三

法國瑞士塵世美之旅2012-05-23第五天Part 4(多雲後轉大晴天)

今天乖乖的上班去~中午要ot….今朝番左工一個鐘度….做做下部機壞….點知轉第二部機坐…又係壞~就係咁~壞足一個鐘~我都好想做野架~無耐我既磁場太利害喇~~~電腦都頂唔順~~~~~~不過今日無得訓晏覺真係好難頂….頻頻放蚊呢~~~~放工的時候感覺好自由呢~~~好消息係:明天不用ot了~~~~快d到星期六啦~~~有新野食呀~



2012-05-23
Day 5—-Part 4(法國巴黎)
食飽飽鴨肝之後又出發喇~羅浮宮對面馬路既就係騎兵凱旋門(MArc de Triomphe du Carrousel)









穿過凱旋門就係杜樂麗花園(Jardin des Tuileries)~~~

全長一公里~



巴黎就係鐘意懶洋洋係陽光底下….草地上…訓係度….咩都唔做~




公園周圍風景都唔錯的~綠草如茵~(毛寶d相真係影得好喇~)






行得後少少…就發現好幾個圓形大噴水池…….成個大噴水池圍住坐滿哂人的…….全部坐係度曬太陽呀….傾計呀…食野呀…..發呆呀….訓覺呀….咩人都有~





見佢地坐得咁舒服….我地又行到有d攰喎(其實岩岩先食飽行出黎..)….忍唔住跟佢地一齊坐低……….(警告:係巴黎坐任何室外椅子時…請嚴重地檢查椅子有無雀屎先好坐!!堅架無呃你….超多新鮮滾熱辣架….有小朋友中左招架!!!!!!!不過我唔會咁無口德話你聽係邊個!!!!!!!XD~~~~~~~~)





真係超舒服!!!!無呃你……我地漫無目的地坐….坐左半個鐘…………好正…陽光溫暖……氣溫舒適……..毛寶話到依家仲好掛住呢日呢個地方呢半個鐘呢一種咁舒服既感覺……一路坐一路計起….平時呢個時間還在拼命工作~或者拼命工作既原因就係可以俾我拼命旅遊開心~:]





好喜歡這張呀~:D

有無戲呀我???~~~~



噴水池正對住就係我地噚日經過的協和廣場~




還喜歡這梳乎的感覺~:]





行到公園出口又見到協和廣場的方尖碑了~




方尖碑後又是凱旋門~~~其實凱旋門->協和廣場方尖碑->杜樂麗花園->騎兵凱旋門->羅浮宮是成一直線的~那看你有無耐性行到最後了~~我地就分開兩天行的~




出公園轉向右邊一直行就會見到瑪德蓮教堂(Eglise de la Madeleine)…地址:14, rue de surene….網址:www.eglise-lamadeleine.com……..襯托蔚藍天氣~~好美呀~~





其實我覺得有點像希臘的巴特隆神殿呢~~




免費入場的~~~~所以我地又入去….坐左陣~坐係入面既感覺好舒服!!!!個心好寧靜既感覺!!!!!咁岩線有人練緊唱聖詩….勁爆好聽!!!!於是我地又坐左半個鐘聽人唱歌~~好寫意~~~我喜歡這樣的旅行~~~







我地由凡爾賽宮開始就好似著左魔咁不停咁整呢d旅遊熱點既金幣留念~有機會整出黎俾大家睇睇~




拜拜~~令我內心寧靜了好一陣子的瑪德蓮教堂(睇書知道原來呢度係巴黎人熱門既結婚場地~~~~教堂內既管風琴被喻為全巴黎最好的~~我都好鐘意呀~~~~)






heheheeheh~~~~
有無人發覺得偷偷的換了profile pic呢~
連個背景都轉埋~~
我咁懶都去轉~
真係落左好大決心呢~
點呀~~我張profile pic係咪好有味道呢~



今日麥公子落到黎第一句同我講既野係..
麥公子:發生咩事呀….你塊面咁青既….離遠都見到好青呀…
我諗…我個樣真係好衰~~~~
成條青椒咁青~~~~~



我好想睇深夜食堂漫畫既4567呀..
毛寶你睇完未呀借我啦~~~~~~~~~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-81日~

沒有留言:

張貼留言