2012年7月3日 星期二

法國瑞士塵世美之旅2012-05-22第四天Part 5(陰天及後轉晴)

今朝呀……你同我講一大段野…..話係讚我喎……難以致信呀!!!!我真係嬲左成朝….點聽落都似係窒緊我…….如果你認為咁樣係讚我……我寧願你以後唔好再讚我….我覺得令我好難堪!!!認真!!



2012-05-22
Day 4—-Part 5(法國巴黎)

飲飽食醉又再係香榭麗榭大道(Avenue des Champs Elysees)危險馬路攝影中~





好喇~雖然我唔好名牌….但都要行下見識一下~



衝入去花都麥當勞見識見識~價錢同北歐好似差唔多…都係70~80hkd一個餐…..不過發現…….花都麥當勞既Mac Cafe是有Macaron食的~~好靚~仲有…法國麥當勞係有一隻包叫Mac Baguette…..應該淨係法國先有囉~後悔無試過~



一場黎到…又無理由連LV都唔去參觀下囉可?



同港澳一樣…都係要排隊入……仲要排左10分鐘……好似玩機動遊戲咁…我一路排..一路話…..毛寶:咁你依家可以唔排走架……..又唔抵得等左好幾分鐘…..最後都有入去…發現LV真係唔係太岩我呢d窮家小子…….叫做見識過下就算了~我同毛寶都無收穫~




香榭麗榭又見到Laduree喇~不過呢間超級的多人….我諗無半個鐘都唔使旨意買到….所以放棄了~好鐘意佢間鋪頭隻顏色~




wakakakaka~~原來係香榭麗榭大道最開心既係見到Disney Store~~~~



有多好套非常精緻既卡通人物既衫…….真係超級的靚!!!毛寶話佢都岩著!!仲話好想買….欣賞下佢d戲先~蜘蛛俠~~合格~




美國隊長….很帥氣呀~(套衫~)



天呀~~~連變形俠醫都有呀~~~~實在太讚了~~~



毛寶整左呢張相放上fb….名為:The Avengers(復仇者聯盟)……………原本我真心覺呢張相挺酷的….但最後踢爆佢….乜Avengers有蜘蛛俠既咩???!~~~~~




呀~~~呢個柏仔散銀包好可愛呢~不過好似成百蚊..我又放低左……唯有同自己講:好易污糟架!!!




毛寶買了這個充滿巴黎色彩的”奇老鼠”衫一件



其他都無咩特別野…..唯一最令我印象深刻的…..就係佢地兩個~~~~~使唔使咁醜呀???
巴黎Disney Store入面竟然唔俾佢影相囉……搞到人地好似賤兔咁偷偷影…..香港同日本的都會同我講隨便影相的!!!!



之後沿住香榭麗榭大道同凱旋門相反方向行….經過大皇宮(Galeries Nationales du Grand Palais)…毛寶話好似museum pass係唔使錢入既…不過我地已經行到好攰…所以無再行~
地址:3, avenue du General-Eisenhower…..網址:www.grandpalais.fr/fr/Accueil/p-93-Accueil.htm



再行落去有個公園~呢幾棵植物好似個盤景咁….好靚~有好多種唔同既顏色~



再行落少少就會見到協和廣場(Place de la Concorde)囉~廣場中仲有一條埃及送俾法國既方尖碑~



好似有好多地方都有埃及送既方尖碑…跟我讀一次:frong~dream~bray~哈哈哈哈哈~



廣場上仲有一個好美的噴水池~~~~~



又撞到一對講廣東話既情侶~幫我地影的~~點解到我地影哥時..無哂水既?



唯有再黎一張啦~



之後我地就番去我地民宿喇….因為我地中午食既海鮮餐太飽~亦覺得自己中午使多左~於是就煮自己帶黎既麵喇~(唔使覺得我地可憐…毛寶係法國講左好耐佢好想食這個泰國的媽咪米粉的~)



這個Lays的燒雞味薯片挺不錯吃呢~粟米桶也好吃~



法國的明信片~全部都係寄俾我自己的~右下角哥張就係凡爾賽宮買俾自己哥張3D postcard喇~不過相機可能唔係影好明顯~~~不過呢張無寄到..因為d質地用原子筆好難寫~



凱旋門買的少少紀念品~對~我在凱旋門買巴黎鐵塔~哈哈~仲有….左下角係一包印有蒙羅麗莎名畫既….紙巾~~~超過癮~~忍唔住買左~~~中間兩塊係磁石~…..下面哥兩支鉛筆係絨面的~超鮮色超靚~上面兩支又係哥d可以點拗都唔斷哥d鉛筆~~~~~大收穫~



仲有係凡爾賽宮附近買的鐵塔鉛筆~~~金色的~好靚~~大愛~






今朝踎係度洗頭時諗緊…
原來我就黎係公司做左8年喇…6月14日就係…
等我要記住佢到時同貞貞講先…有幾嘔心先…
點知諗諗下…..
原來6月14日已經過左成大半個月…..
即係我”已經”係公司做左八個年頭……
呢八年黎….我到底除左人工同朋友外…
還得到過甚麼?
老人牌都就黎可以攞到喇…..
好嘔心…….



今天你在whatsapp對我說了一些整天我聽過最窩心的說話;]
貞貞:明晚壁球與晚飯嗎?我跟你跟寶寶
我:我放工先答你可以嗎?
貞貞:sure*3*
我:我放晏喎怕唔怕呀?
貞貞:只要見到你,再晏我都唔怕﹗  我地打打波,釋放壓力
就係你一個whatsapp…..令我放工時開心了不少~
謝謝你…貞*3*
毛寶剛才都同我傾左一陣計開解我~
同你傾左一陣~又再開心番d
謝謝寶*3*



近呢一兩日心情都麻麻…
希望可以快d變番大晴天啦~



今晚00:15開始做怒火街頭喇~
超新既重播劇~~正呀~~
記得舊年播哥時覺得超好睇~
咁岩我睇唔到大結局…依家睇番岩岩好~
做完之後7月30日又做新既怒火街頭2~
好野~~~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-89日~
我再講多次….
我!現!在!很!討!厭!暑!假!

沒有留言:

張貼留言