2012年7月16日 星期一

法國瑞士塵世美之旅2012-05-24第六天Part 2(大晴天)

最憎星期一..不過今日過得好順利喎~又過了一個愉快的週末~~~星期六去左食祖兒~重點開心係飲左凍泰式奶茶~好味~~去左學ukulele~今次一連教兩首新歌~~兩首都係蘇打綠的”小情歌”同”你被寫在我的歌裏”好開心~~~因為我好鐘意”你被寫在我的歌裏”~sweet~輕快~努力練呀~跟住唔小心又去左venetian行街街~買左三件減價衫同一盒H2O護膚品~忍左手無買一條新到的LINKS手鏈~~~我好叻~~由3100減到1980我都無買~~只因我要慳錢做第二樣野~~我真係勁乖~夜晚約左公子食飯~去左金沙城間”鮮”海鮮任食邊爐….麻麻地~遲d講~…….星期日去左八佰伴食好耐無食既安琪兒~加左價反而仲無以前咁大份…失望~之後夜晚同屋企人食左星際自助餐~好味~



2012-05-24
Day 6—-Part 2(法國巴黎)
離開聖心堂(Basilique du Sacre-Coeur)….沿路行上一條小斜坡…..就會行到小丘廣場(Place du Tertre)…..地址:Place du Tertre






呢度有好多小餐廳cafe露天餐廳~各式各樣都有~仲有好多人擺檔賣畫同畫畫~最多人畫當然係聖心堂啦~但佢地咩相都無又無望住佢畫….就咁就可以畫~我諗佢地已經畫左超多次~聖心堂已經係佢地個心同腦海度~搞到呢度好有文化氣息喇又~








慢慢行下逛下~再沿路行落去~






行行下~聞到超香的~見到呢間小餐館~見佢門口有個menu寫住有lunch set食~重點係€12=120hkd!!!!係邊度搵~好~入去試下先~






鋪頭細細~估計應該係家庭式經營~不過咁樣反而食得更自在~








餐牌~<3很手寫feel<3~





哈哈~亂叫的前菜…Terrine de Campagne~類似又係介乎餐肉與肝醬之間既味~都幾好味既~再叫左杯Orangina飲~(€4.3=43hkd)…..Orangina簡直係我兒時最愛~~~~啤梨形既樽身~黃黃的汁~雪到凍一凍再飲~正~以前係法國成日飲的~番到黎澳門都有得賣….不過近排己經絕跡….我只係香港見過~都係要係去旅行某d地方先有得飲~今次一場黎到~真係要回味下先~~~~~~~






毛寶主菜揀左洋蔥湯Soupe a l’oignon~~~不過我地就覺得雨果咖啡哥個好味d~





我的主菜….Saumon Grille…..估都估到係煎三文魚喇卦~~~好好味呢~~~~~



華~有飯吃~~佢d米好鬼得意~同澳門哥d好唔同~



毛寶的主菜….Boeuf Bourguignon….淨係估到係牛肉~不過都好好味呢~個汁燉到個牛肉好香呢~





甜品有兩種….不過佢用法式英語同我地講…我完全聽唔明…可能我理解能力低~最後咪一樣一款試下囉~原來係焦糖布甸同法式蘋果批~~~驚喜~焦糖布甸仲整到波板糖咁kawaii~不過呢個蘋果批就麻麻地~因為食得出整左好一陣子~






呢餐食左€32.6=326hkd~都算咁啦~歐洲竟然有個餐咁多野食都係€12咋喎~加上坐係小店食覺得好舒服自在~下次有機會我都要係小丘廣場揀一間餐廳食餐飯悠閒一下~






食飽飽又再開始行程~呢區d樓宇周圍都種左好多樹~令人行得好舒服~





搵到狡兔之家(Le Lapin Agile)喇~導遊毛寶話呢度係畢加索等等出名畫家詩人藝術家未成名前既時候成日係呢度吃喝玩樂既聚腳地~~佢地有錢俾就俾錢…無錢俾就用自己既作品黎俾錢~旅遊書話呢個餐廳老闆後黎就係用畢加索當時用黎俾飯錢哥幅畫去拍賣…..最後以4000萬美元賣出!!!!!!!!!!原來依家仲有開架!!不過就好夜先開~我地中午黎~無機會入去感受下大畫家們既聚腳地食餐飯~聽講話裏面仲有佢地d畫做鎮店之寶架~~~下次有機會要入去食餐飯呢~地址:26 Rue des Saules








坐係呢度有無為我呢個巴渣妹加添一點點既藝術氣息?:]






正對住狡兔之家既係葡萄園山坡(Les Vignes de Montmartre)~可能依家係夏天~全部都係綠色~因為我見旅遊書影既係一遍橙橙黃黃的~應該秋天先見到囉~




wakakakak~叫你唔好亂咁泊車呀~~~如果唔係就好似巴黎鐵塔咁被拖走~連一個警告牌都咁有幽默感:]





hello~肥貓仔~





接住黎到霧巷(Allee des Brouillards)…..係蒙馬特區一條最有名既巷…..聽講有霧既時候會令到條巷變得雅緻~藝術家就係鐘意蒙馬特區呢份迷人~真的嗎???我看不到~因為我來到的這天是一個大晴天呢~:]











好開心呀~~~
ukulele的老師話可以幫我搵Mr.d歌既ukulele譜教我地~~
好緊張呀~~~我好想學呀~~~~
希望搵到啦~~~我想學Mr.~~~~~~
不過我都好鐘意蘇打綠的你被寫在我的歌裏”~
佢地哥隻你在煩惱什麼哥隻碟..
好似首首歌都好好聽~好正~
我好鐘意~
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=UBRmadULoP0&version=3&f=videos&app=youtube_gdata]
"走過的路 是一陣魔術
把所有的 好的壞的 變成我的
心裡的苦 就算不記得
都化作這目光 吟唱成一首歌”:]

而你像 流進詩裡的嘈嘈水聲
敲進我心門 擁抱了所有的恨
滋養了乾涸 相信我能是你的

"彷彿還看見昨日那張悲傷的臉龐
快樂有時候竟然辣得像一記耳光
是你提醒我 別怕去幻想
想我內心躲避慣的渴望”:]

彷彿能看見明日兩串腳印的走廊
憂傷有時候竟被你調味得像顆糖
是你抓緊我 往前去張望
望我內心夾岸群花盛放
"我被寫在你的眼睛裡眨呀"*3*

你被寫在我的歌裡面唱呀
我們被寫在彼此心裡愛呀
(青峰d詞寫得何其的好~~~好好聽呀~~~~)



迪士尼又出左個新既園區~
灰熊山谷….
有個過山車…
仲係全球獨有既園區~~~
吸引力大增~~~~
我好想去呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



如果唔係我媽媽同我講:你今日俾家用我唔該你全部俾500蚊紙..
既話….
我完全唔知今日出糧~~~~
太爽了~完全不缺錢既情況下出糧了~
希望每個月都係咁就好喇~~
所以今晚食pizza hut個新批慶祝~
不過我都係覺得之前哥個芝士七重奏好味d~唔會翻食~



毛寶借埋第五六七集既深夜食堂俾我睇喇~~~~
好開心~~我會不停追追追~~~
噚晚J2哥集深夜食堂講吉列豬扒飯~
平時都無咁鐘意食架…睇完之後又好想食喇~~~
深夜食堂有好多野食我都好想食~~
例如煎餃~茶泡飯~燒飯團~~~之類之類的~
好想食呀~~~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-76日~
我有好多野想買呀~~
我要帶個大gip去~~買~買~買~

沒有留言:

張貼留言