2012年6月4日 星期一

拜拜臭男人~

hello~:]~我番左黎喇~~~係星期六夜晚機番到香港的~~~不過番黎個過程非常慘(之後再詳述)…..但係….成個旅程我係玩得~超~開~心~的~:]~~~~~番到黎噚日星期日我留守屋企執野呀…洗衫呀…分下手信呀….行黎行去呀………跟住今日就正式番工!~(諗起都想嘔嘔呀….)…..以為半個月無番工會好唔慣哥隻….點知一番黎都係勁多野做…..扮野話唔適應都唔得~(哈哈~)……今次影左成2200張相…..有排執喇今次…我噚晚執左成晚…..都未執完…..又唔知等唔等埋毛寶d lomo機影既相曬左出黎先寫喎…..唔知今個禮拜出唔出到旅遊blog呢~希望得啦~~~由於噚晚有人催我問我update個blog未…大家唯有睇住d舊相先啦~~~wakaka~有無好掛我呢~~~哈哈~~



今年年頭無啦啦老細約過一次食飯……以為係搞春茗添………帶左我地去食成座山咁既海鮮煲…又龍蝦又賴尿蝦又蜆又鮑魚之類……食得興高采烈之際……老細話:gilbert有野宣佈……..我搶着說:你結婚喇~~~????……gil:喂你…唔係呀….我做埋今個月唔做喇……………………我:………………………………………………雖然之前我知佢會有一日會走…………..不過………………….會唔會咁快?????????????我真係無諗過咁快….哥一刻我呆左…….呢張相真係好難得呀…..集合哂我地哥邊d最早期同現任counter既同事(有幾個已經唔同部門)……….以後都唔知可唔可以咁齊人影相囉…






佢係我地哥邊唯一一個男同事………我地都好鐘意叫佢做臭男人…一講臭男人..大家都知講緊邊個…哥晚佢逐個人影二人合照…唔知點解我同佢個樣都影得超衰….我試過整色整水…美白又試過…..最後要整格仔先可以變得好睇d!!!!佢走左…我地連唯一一個男丁都無埋…….哈哈~~我地哥邊真係陰盛陽衰!!!!!好難形容對你呢個臭男人既感覺(唔係男女之情..)……好兄弟情feel囉….食完飯哥晚番到屋企….我即刻喊…原來我真係好唔捨得你;[




就係咁…..過左一個月…呢一個月我都同你番同一更….算係好運卦~你的最後一天….我地心意心意地送上蛋糕………………唔好講傷感住….個蛋糕係cafe free度買架…幾靚…仲堅好食!!!!!




補番數既二人合照…..硬係成日影照都要呢個post既你…係咪因為我地真係咁矮你要就我地???????唔知你有無打開過我地送俾你既電子相架d相睇呢???唔知你得閒時有無掛住我地呢????大家終於可以睇下我既制服相~(其實我一開係打校服相的~:P)

拿拿拿….我仲未有夏季制服呀……我依家五月天咁熱辣辣仲係著住呢套呀….熱死我喇!!!係咪好似賭場仔喇我…一係就麥當勞經理….



唉…..雖然我真係好唔捨得你…..不過….我會祝福你係第二度有更好更好既發展…我信你得既!!!!加油臭男人~~~~




不忘自拍一番~素顏係我平日番工最好既化妝品~:P






今日超幸運的~
有好多人請我食野呢~~~包起我餐飲~主菜~甜品~
餐飲:貞貞送我貞媽浸既一年梅酒陳釀~~超開心的~我超愛梅酒~
主菜:阿bean請我吃肥仔記的薯仔雞奕米中辣~成個月無食~~正呀~~謝~
甜品:毛寶寶請我吃好好味的張姐記花生糯米糍~
多謝咁多位善長人翁呀~~~
以後都記得要多多益善呀~~~~
wakakakakakak~~~~~



我今日將我係瑞士同法國買既朱古力手信攞番公司..
個個食過都話好好味喎~~~
搞到我好想將自己手上既朱古力攞番去同大家分享添~~
你地真係識貨呀~~~



今日我問阿i…
我:你睇下我…我係咪曬到好黑呀…
i:唔係呀…
我:你睇下我隻手…
i:………….係呀…你隻手好黑呀…
我曬到隻手超黑囉….好醜呀..
我今日就係用呢隻又老又黑既手…
不停叫d客簽名…
諗起都嘔嘔………………………..



皮皮幫我買左飛睇Mr.6月23日係澳門既演唱會喇~~
好緊張~~好期待呀~~
我準備好叫到聲沙喇~~~~~~~
布~~~~~~~~~志~~~~~~~~~綸~~~~~~~~~~~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-117日~
終於去完一連三個月去三次旅行呢個壯舉~
依家有三個幾月我回一回氣……(即係儲番個錢先呀~)
好期待去韓國呀~~~~~~~~~~~~~~~(都係有d野期待好d~)
我今晚會好乖好俾心機執下d相架喇~~
等我呀~~~

沒有留言:

張貼留言