2012年6月22日 星期五

法國瑞士塵世美之旅2012-05-21第三天Part 3(超級凍超級大風大雨)

華華華~~~~~終於到左星期五喇~~~~~happy~~~~其實今朝番工哥時仲係有d頭暈….不過都係照樣番工…….但係過完辛苦既一日之後~~~就連放三日假喇~~歡呼~~~~星期一端午節補假~~~爽yy到呢~~~~你話爽唔爽~~~一連三日都有豐富節目等緊我~~~~好野~~~~~今晚去學完手捏班之後….去左食龍蝦海鮮煲~~遲d同大家介紹呀~(唔知幾時~:p)



2012-05-21
Day 3—-Part 3(法國巴黎)
繼續龐畢度中心(Centre Georges Pompidou)~有隻菇仔好得意~






跟住我地望望下隻菇點解有條野係後面….行去後面睇…..原來前面係一舊生氣勃勃既菇….後面係謝左既樣…..幾得意~





我初頭睇番真係以為有個女人係我地前面踎低執野~



繼續現代藝術遊~




好難形容點解我要咁整呢兩張相~應該得我自己明~不過見色彩咁豐富~試下整黑自己黎突出d顏色~~




龐畢度中心的模型~




查實睇呢d藝術野我都係…..略略睇下~~因為…我真係藝術修為比較低~~




原來連designer chair都有展出~~呢個有d心機睇~




仲發現有畢加索(Pablo Pocasso)呀…不過唔知係真野定複製品?



畢加索合集~
本身黎法國諗住去一個畢加索美術館(Musee National Picasso)架….我地出發之前上網check…..話佢休館…休到我地走左之後….過幾日…..香港就報導……有法國畢加索美術館既展品………..係香港展出…………………………………………………………….情!何!以!堪!~



跟住毛寶話呢幅好似好出名….我話:下….我淨係睇到兩隻色咋喎….想表達…..d咩………….我真係….無乜藝術細胞….




行過好多博物館成日見到有老師帶學生黎參觀~~我覺得超好~~~法國真係多課外活動~~我哥時係法國讀小學一年班時都有好多課外活動~~~超開心的~仲係某次課外活動見到我人生中第一條彩虹~:]




呢張都係好出名喎~大家研究下~






華…..
噚晚嚇死bb喇~~(bb=我)
我去完廁所諗住行入房上網…
一開燈….
成間屋d電器死哂(冷氣呀燈呀之類)…
嚇到我屎…我最怕黑架嘛….
不過憑我神探珈里t既頭腦….
就知應該係跳左feel屎….
好有型咁行出走廊公共雜物房0拍番粒制…
行番入屋….已經有燈(請鼓掌~)
(其實我當時係有打電話向毛寶求救的~並不是完全的有型……)
行入房想開番部電腦…
點知……頭先停電嚇親部電腦
開唔到仲係度大叫…
不過又係憑我呢個IT人既頭腦…
俾我救番醒部電腦…
我太強喇~



我放工哥時..
毛寶話俾我聽…
劉浩龍同容祖兒拍緊拖…
我…….接受唔到…..(好似唔係好關我事…)
咁何韻詩點呀???
我淨係諗起阿sa同的士陳……



聽日就係Mr.既澳門站演唱會喇~~
希望上天保佑我聽晚現場買到再近d既位啦~~~~(大家一齊幫我祈禱呀~~)
每一次既演唱會我都記得日子的~
第一次…2010/03/07…我地睇係尾場~
第二次…2011/07/03…我地睇係頭場~
第三次…2012/06/23…我地睇係只演一場~
明天這個日子開show真係….這五子挺有意思~
我大愛布志綸~大愛Mr.~~~~~~
聽日我會”狂跳~零距離夠激烈~人浪就在眼前~”
I am ready la~~~~~~~~
(最衰佢地噚日黎我接唔到船啦~)



623korkoikei~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-98日~
噢~雙位數了~

沒有留言:

張貼留言