2012年5月19日 星期六

七公子送2011迎2012倒數派對

我岩岩訓醒~好爽~噚晚執野執到兩點~~~算乖喇卦~不過我係由星期二執到去噚日~好彩有早d執….如果唔係都唔知噚晚有無得訓……陣間媽媽買野番黎俾我食…食完我再沖多次白白(因為今次歷時一日搭機…再加去到係第二日朝早…即係要玩成日先再番去沖涼….今朝唔沖多次真係又上演多次日本兩日無涼沖紀錄~)….搭1545機場船過香港…..今晚1840機…..好緊張呀~



yeah~~~我終於係去旅行前寫到2011年最後一輯相喇~~叻女~~~呢日係2011年12月31日
~






我地上左去杯杯同健仔屋企開派對呀~~~~~叫左我好鐘意既外賣小食..地道…定道地呢??意記了~~~~淨係知~~~好好味呀d小食…飛佛係雞翼蝦多士馬介休球焗豬扒飯…其實等如講我鐘意食全部野一樣~~~~




今次七公子少了一人….由健仔暫代凱公子個位先~帥氣不帥氣~~~~~




我地又黎扮野喇~~~~~我同杯仔好似呀~~~健仔都扮得好出色~~~~~




點呀我d戲得唔得呀….可唔可以入無線既藝員訓練班呀???




完美的六公子~~~~~~~~~~~




喂健仔你要做好公子角色先得架….做咩同另外一個公子偷鍚呀~哈哈




3…2…1…~~~~~我地七公子祝大家新年快樂~~~身體健康~~~(雖然遲左半年~不過遲到好過無到啦~~~)




其實當晚仲有帶到懶懶熊頭套去影相架…不過唔記得係車度攞出黎…sad呀….做唔到七公子懶懶熊特集~下次玩番先~~~新一年我既願望係…繼續做一隻懶懶熊~完~



我還是頗欣賞懶懶熊賴皮的性格~~~~~~~





報時:距離法國瑞士塵世美之旅—-就係今日喇~
報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-133日~
我都幾勤力播~
臨上機都要寫一寫blog~
咁大個女第一次去咁遠既地方自由行咋~~~
祈求平平安安順順利利~
玩得開心~
番黎再寫個長篇遊記~
記得用力掛住我呀~*3**3**3**3**3**3**3*

沒有留言:

張貼留言