2012年6月25日 星期一

Mr. Everyone Concert 2-People Sing For People澳門站

好開心~~~今日係端午節補假呢~~~但唔係度度都放先爽~~陣間約左仔van同貞貞同毛寶去做好有益身心既活動~~~就係去放風箏~~~~~~(其實我心裏面諗係:好野~有得食黑沙燒烤~~~)……..噚晚又食左好好味既日本野~~~呢三日假期都過得好開心~



Mr. Everyone Concert 2-People Sing For People澳門站要搶先打尖出爐了~






我地七點去到諗住睇下仲有無VIP區飛買…..其實我有等到的…..不過第六行賣450蚊…而我已經買左最貴既550飛….我唔忿氣俾多450諗住睇下哥個野到八點會唔會減價…..點知到七點五十分….我都堅持等到八點….就係呢個時候….第六行既飛已經…賣哂….我真係覺得自己超蠢的…..帶住唔開心既心情入場….心諗對正個台….實係最遠既位….




點知又唔係喎~~原來佢VIP區縮左一半有多~間接面向舞台都近左好多~開心番~:]


仲有同皮皮企鵝一齊睇的~~~皮皮幫我買的靚票~~謝謝~~仲讓我坐中間d等我睇布志綸睇得清楚d~~~~唔怪得咁快賣哂飛啦~原來唔係開哂全部位的~其實下面VIP區都唔滿…做咩唔放飛出黎賣喎;[



開始了~~~~布~志~綸~




第一首開始我已經企起身喇~~~~~~~:]





但係我都係唔係好知佢地既造型搞咩咁…..d衫好似仲唔好睇過上一次~MJ仲整長d頭髮







其間我不停大叫布~志~綸~……我真係相信佢今次一定聽到~~~~因為今次個場咁細~~同埋當時咁靜~~~~我哥區仲要淨係得我同毛寶企起身~~~~:]





唱”兩大無猜”中~我好鐘意睇布志綸細個d相~佢個妹真係好似佢~:]








唱唱下遇到了….佢竟然….佢竟然落台同VIP區既人握手!!!!!!!天呀~~~我究竟為左d咩慳哥450蚊呀??????????如果我有買我一定同佢握到手的!!!信我!!!!!!!!哥陣時我心裏面只係希望:布志綸你快d上番台啦!!!!我都無得握手其他人都唔可以呀…(我好變態~)…….如果佢企係我面前唱遇到了…我諗我會痴線!!!!我話:佢係香港都無落台同人握手啦…係澳門做咩同人握手喎都唔公平既!!(根本就係唔抵得人地有得握~)..毛寶話:唔係呀我覺得佢好尊重我地澳門人喎~……….係咁既咩…布志綸…你自己講下係咪喇….





跟住kary就出黎喇~不過我淨係識唱佢哥首我本人咋~因為kary黎…..Mr.唱少左好多歌呀…..無唱tonight tonight…5x幻覺…storm…換畫…就這樣忘掉你…….唉~不過有唱人一世物一世同埋昨天囉~






kary真係好瘦好高…但係套衫…..



之後換左衫~好少少啦……好彩我後面無人坐咋~如果唔係實好憎我~我補充:佢係落左兩次台….我個心碎哂係地……………………………………….我要入狂迷會喇….





佢地請左太極既雷有暉做和音~好勁~仲一齊jam左首歌~都幾正~



結論係:星期日表妹皮皮話係威尼斯人見到布志綸去食野…..我話:下你就好啦…近距離見到佢背面……皮皮:唔係呀….佢同我係迎面架….仲笑得鬼咁燦爛~你快d話黎搵佢啦…………………………………可恨既係….當時我係澳門食緊野….布志綸就係路氹威尼斯人…….我點飛都飛唔切~~~~~~~~~我又同佢擦身而過………………………………..我唔應該慳450蚊的;[…………唔明點解係忠粉既我反而見唔到佢真人…心都痛埋….





好野~~~~~
媽媽星期三番黎喇~~~~
我好掛住媽媽呀~~~~~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-96日~
我好想快d去旅行…
因為去旅行就化表我已經脫離恐佈既七八月~

沒有留言:

張貼留言