2011年5月2日 星期一

有關我對postcard既癖好

今日勞動節補假…..唔使番工….爽呀~~今日俾我既感覺係不停咁食野….但其實都係食左兩餐架咋….哈哈….但一諗起聽日係同胞們既黃金週…..我又開心唔落喇…..仲有d反胃既感覺tim………………..係喎…今日係五月第一篇blog呀~



前一個月收到貞貞係泰國寄俾我既postcard….好靚呀~多謝貞貞



我真係好鐘意收到旅行既postcard….不論係自己寄俾自己既….抑或朋友去旅行寄俾我既…..我都好鐘意好鐘意….至今收到…黎自自己或朋友由世界各地寄黎既有成34張喇……好靚好靚…..有傳統紙質地既….膠質既….木質既….幻燈片既…..甚至水松質地既都收過…….收到都會分享到去旅行當中既喜悅!!!得閒就post出黎同大家分享下先~







報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-41日~

沒有留言:

張貼留言