2011年5月4日 星期三

送俾媽媽的x0歲生日禮物

今日中午無得訓晏覺…..因為去左交野……仲發生左兩件醜事…..不過呢兩件醜事我係唔會係呢度公開講……..等我自己一個人醜死就算啦…………今日好多野做呀!!攰死人喇…..放早都無心機等毛寶放工喇……攰攰



四月份………大大大大大大大大大出血….因為媽媽生日…….今年生日禮物係:



鑽石耳環一雙~靚嘛?見係今年x0歲生日咋~價錢唔好講….我地講心唔講金~佢鐘意就好喇……見佢收到哥時開心到…..好啦~咁就乜都值喇~最多五月慳d使啦~



一收到即帶…..前面哥隻我送既….後面哥隻係爸爸送架~


好醜呀我….爸爸哥粒大我好多架…我得個托大咋….希望小小心意你會鐘意啦….生日快樂呀媽媽…我愛你~我阿媽係咪好潮呢~穿左兩個耳窿







聽日話咁快就星期四喇~

一個星期番四日工係唔同d既~

不過如果聽日係星期五就好喇~(貪心)



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-39日~

三喇…三字頭喇~

沒有留言:

張貼留言