2011年5月26日 星期四

戀暖風 二人少女插畫合展

華…今日都唔知咩事……五點半之後好似痴左線咁…….本身哥段時段已經有10個籌要做(兩個人做)…..點知開番8個五點半之前既籌………真係頂你個肺……你班人可唔可以準時d呀??約埋一齊遲到咁…..有d一家三口做一齊遲……我真係忍唔住開聲”省”佢地…..你d家長都唔準時…..唔好教你d仔女準時………你無咁既資格呀……….唔該你地啦…自律下準時d到啦……..唔明點解遲左咁多仲俾佢地開番個籌………搵笨………我依家個心有一百個句粗口想講………………..但好無奈…我對住邊個講?右手臂繼續麻痺中…………………就算聽日係星期五….都救唔番我喇



之前四月份有個插畫展係塔石展覽館展出…叫戀暖風………..



個重點係…….去捧一個朋友場~雖然同呢個朋友唔係太熟…..不過覺得佢好叻…..佢有正職之外…..仲會自己整d手飾出黎賣…..藝墟都成日見佢既蹤影….好勁呀….依家仲可以開埋插畫展!!



唔唔…唔錯唔錯架真係…….




點解人地d一技之長咁勁既??我既一技之長…………………


我諗唔到呀……………………………………………..







頭先火x滾放工番屋企開電腦…

連部電腦都蝦我…..

長叫…….超大聲……………

最後憑我既機智整番好佢(我擺明讚我自己)…..

如果唔係我咁嬲連blog都無得打我真係會痴線



媽媽今晚靚餸係:煎餃子



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-17日

今日無mood….唔多講喇..

講真…我真係覺攰喇;[

沒有留言:

張貼留言