2011年5月17日 星期二

預祝媽媽生日2011

今日同噚日一樣咁多人…….搞笑………同d人講野講到我個喉嚨超痛!!睇fb…有人話….噚晚訓得好差…………頭先放工….後面個女仔講:我噚晚訓唔著呀………..噚日咩日子呀???我都訓唔著喎………我好攰….但係訓唔著…..救命……..搞到我今日精神超差………..淨係朝早已經做錯左兩次野…..呆左……祈求今晚快d可以訓著啦



睇完電子版清明上河圖之後我地就去左唐吉訶德食飯喇~


媽媽請既~佢話係預祝佢自己生日架喎~




好好味既藍芝士醬牛扒…..藍芝士醬真係真係太好味喇~


有個同事話呢間野好難食……完全唔相信有人會咁諗~~



仲有個岩我地口味既西班牙海鮮燴飯




飽餐一頓~其他野都好好好好味~~尤其係呢度既sangria~


左下角既白酒檸汁煮蜆呢個tapas都係我既強烈推介~



食飽左仲要去Haagen Dazs食番個甜品先收手….記得呢餐…


好幸福幸福~







噚晚打完blog上fb…..

竟然見到一段片……

睇落去…..見到andy簽結婚證書!!

超驚喜!!!我淨係知佢拍拖….

唔知佢咁快結婚!!我諗好多同事都唔知….

噚晚d人洗哂佢fb個板….全部都係恭喜佢!!

顯然佢d朋友都唔知…….點都好

希望佢幸福甜蜜到白頭啦!!



哈哈….

之前我自己都成日諗…

自己會唔會有可能拍幾個月拖就閃電結婚…

諗下咋….哈哈….

係andy令我勾起我之前有咁樣諗過



今日終於好攰都鼓起勇氣衝去買Mr.喇~~~

people sing for people~

依家聽緊……alan po溫柔既歌聲

要快d背熟七月去睇佢地個演唱會呀~~~~~~~~~



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有:26日~

膊頭就黎爛開喇…..快d有得去玩啦

沒有留言:

張貼留言