2011年5月23日 星期一

now闆請食飯

今日真係…….梅林的鬍子呀!(哈利阿波迷就會知~)…….死得未呀d人…..蠢成咁….星期一d人係咪特別蠢架????講極都唔明…….睇極都唔識……..幸好有我地三個優秀的人…..令今日下晝放工….都算係無驚無險……..不過我右邊膊頭至手掌….即係整條右臂………….痺哂…..好攰呀



呢一日sasa做now闆請我地食飯呀~~原因??我知佢知大家知~


好開心又去左秀蘭小館~




一定要預早訂既片皮鴨…好鐘意食!!


不過今次佢個醬唔夠甜…..有d失敗……



見到野食雙眼發光既我~




一鴨兩吃…..片皮鴨之外….隻鴨我地今次揀左炒鴨鬆..包生菜食~




其他野食仲有:涼拌海蜇….醉雞….片皮鴨…賽螃蟹…火腿津白…菜燴麵…..小籠包….仲有炸銀絲卷!!!好多野食呀!!!!!!!!!!




所以呢…..我今次又俾人捉到我食相喇~








上個禮拜六合彩開彩….

我同媽媽買左四張…..

點知佢一開第一個號碼—-48號…

我地就一億夢碎…

因為我地四張都無48號….

不過如果我中左我就唔會好似哥位人兄咁揚喇…

容乜易俾人點哂相俾人綁架架???

有咩都係收埋收埋好……



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-20日

華~睇落好近喇~好野~

沒有留言:

張貼留言