2011年5月18日 星期三

我們最愛的心型斑點狗*3*

今日……口裏面狂講………..六合彩……一億呀!!!!!!!!!!好恐怖呀…………………………不停口講話…..中左即刻唔做我要環遊世界…………雖然呢個夢諗得遠左少少或者根本無可能實現………但係……人總係要發下夢先可以發泄下生活上既不如意……..今日都係埋頭苦幹中渡過…..



輪到我地好耐無見既柏仔出場喇~~~~


估下佢係度望咩定哂形??????????????????




因為杯買左新玩具俾佢…點知媽媽話要俾bb玩完至到佢玩…………..佢望向個角度就係望去個雪櫃上面…….大家見唔見到隻新鮮熱辣既玩具呀




就算佢唔係望住個雪櫃係坐係度…佢都係坐得好繃緊!!!!


睇下佢後腳!!佢假坐架!!!!!



終於有人攞佢落黎喇!!!!!我要佢!!我要佢!!我要玩佢!!




俾大家睇睇個玩具真面目先….個樣…好正~


我見到佢個樣都想咬佢呀



可憐既傻仔柏……….睇佢既眼神…幾可憐…………….




不過就算傻仔柏你幾可憐都好…..都係….bb玩完先到你玩喇~~~~~~




大bb與小bb….兩個都好專心玩iPhone…..就係要俾小bb玩完至到傻仔柏




送多三張由杯杯提供既柏仔平常曬日光浴照三張~


好鐘意第三張~~因為個樣好嘆~



你還是我們最喜愛的心型斑點狗呀*3*








今日知道左六月飛北歐改左早機…..

飛九點………

即係要搭凌晨四點船過香港…….

救命呀….無得搭機場船呀…………………

要搬行李搭巴士呀…….天呀……………

本身凌晨機咪好地地囉……….之前一晚可以搭機場船過去…

仲有仲有…..搭凌晨機可以黑媽媽訓覺……

可以睇星同睇埋日出….

飛朝早…………..飛極都係朝早…

搭咁多個鐘…..我實訓唔著囉……………………….

omg………………..



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-25日

沒有留言:

張貼留言