2011年5月9日 星期一

第一次見皮皮隻比比

噚日渡過了可愛既5月8號~唔知係咪因為聽日放假….所以勁多人湧哂過黎…..望住一望無際既籌……遲下一個時段…..遲下又兩個時段…..除左摩打手之外….我都愛莫能助…….搞到今日放工個身體好似響起左星期既警號咁樣…..苦呀……..個喉嚨講到我就黎爛哂…..唯一安慰應該係有sasa坐我隔離……………..



同完皮皮食飯就上左佢屋企睇下第一次見既比比~



不過佢四圍拎黎拎去~影唔到正面~



之後仲帶埋佢同埋企鵝隻魯魯去塔石廣場散步…巧遇另一個fd毛毛




毛寶話拖住佢好有滿足感…因為佢拖得佢掂~


因為以前係柏柏拖住我地散步!!



魯魯俾人圍攻….因為得佢一隻狗女…所以比比同毛毛都……


魯魯不停搵地方收埋自己唔俾佢兩個見到…



兩隻狗仔仲玩黐手!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!超勁!!!!!!!




無花無假…..兩個人服侍一隻比比


一個比水一個遞野食俾佢!!



兩母子要巧巧相處呀~~~~~~~~








今日最開心既事就係…….

yo~~~~~~~~~~~買左Mr.7月既演唱會飛喇~~~~~

high番天呀~~~~~~~480蚊~~

row13…..唔知係咩位呢~~~~

好開心呀~~~~~~~~

我要叫足全場呀~~~~~~~~~~~~



多謝有人今日俾d手信我呀:]



報時:距離北歐午夜太陽之旅仲有—-34日

知道下個禮拜交尾數….不過感受唔到旅行既開心…

淨係覺得好大壓力….因為團費都幾…………………….

為左個旅行我已經做左少少準備….

寫好旅行清單..買左少少化妝用品同埋去拉直左d頭髮:]

做既野係咪有少少搞笑…..哈哈

沒有留言:

張貼留言