2011年4月28日 星期四

巨型潛艇好好味~

今日既工作….話忙又唔係忙….話唔忙又唔係….下晝既時候都一度令我做到氣咳….不過還好啦…….叫做順順利利又無咩煩人…..加上寶寶同貞貞今日又有黎探下班….時間都過得幾快~好開心喎….有人星期六凌晨就搭飛機去韓國食食食買買買!!好開心呀!!我都好想去韓國食食食買買買….面對住韓燒….真係有一股引力引我過去架~



巨型潛艇—->安琪兒55蚊自選三款餡料巨型牛角包~



超巨大~第一次見咁大~我地揀左煙三文魚….巴麻腿配瑞士芝士……有心揀d貴d既料~仲有可以揀三款配菜(即係生菜蕃茄)…..估唔到哥日個廚師心情靚到咁…..五十五蚊餵飽左兩個人~直到夜晚都一直飽住飽住~真係十級推介~~其實我經常去八佰伴食~仲次次扮諗….其實次次都一樣料~實在太震撼喇~~







今晚無飯食…

自己一個人係屋企食…

整左簡單既蔬菜咖哩飯俾自己食!!

(所謂簡單…係張現成既一包咖喱放入熱水整熱佢然後倒入個飯度)

依家一邊吃咖哩飯….一邊打blog~

好悠閒呀~

我諗如果我係放早既話…我會去煲個雜菜湯俾自己飲….(唔係罐頭)

可惜丫…..



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-45日~

沒有留言:

張貼留言