2011年5月13日 星期五

台灣物產直送澳門

今日…..係唔講得笑既黑色星期五……….唔係我迷信呀……真係…..今日我有單野做錯左……..呢件事…仲要係我一年之前做錯….真係一年前………..仲要我做左咁耐唔應該再做錯……..偏偏就係今日知道左錯左……..唔係噚日知….唔係下個禮拜知….偏偏係黑色星期五知……..仲有今日超級勁爆多野做…..多到抖唔到氣………..做做下會懷疑自己做開既野又係唔係錯呢……..今日又壞壞地機….不過唯一好彩….佢死死下又死唔哂….仲可以做到最後……………..最後仲好彩既係:今日簡直係一pat屎……..但竟然可以準時收工……神績呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!不過唔好唔信邪…….下一個黑色星期五…………..希望我……………保佑我呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



上個月crystal姐姐去左台灣玩!!係台灣直送左d手信俾我!!我係一個超級便利店飯團迷….去到日本同台灣我都係會喪食既……食過最好食既味係有一次係日本東京搭夜間通宵長途巴士去大阪既其中一個油站買既…..係蝦沙律味…..食過一次之後我同杯都認為係最棒既飯團味道!!!但係呢個油站買過一次之後其他任何地方都無再出現……直到今次……………………………………………見到d字…..我仲諗左一陣(因為台灣沙律醬叫美乃滋)……一食落口………..隻味番黎喇:]



壽喜燒也好吃….不過蝦沙律更好吃!!



仲有一個超級kawaii既復活節版mister donut…好靚呀


我吃了左邊的士多啤梨味!!好好味..右邊哥個我請左俾媽媽食!!



仲有好好味既焦糖布甸..好吃好吃…仲有一包餅餅!!!


多謝crystal呀~尤其是咁難拎既donut!!亦都令我食番我覺得最好味既蝦沙律飯團!!







噚晚發左個夢…..

發夢做左一樣……我一直好想做但唔敢做既事

今次係夢裏面試過……嚇到我想賴尿…..

醒左…..慶幸係發夢!!!!!!!!!!!!!!!!

係發夢試過就算喇……

真實既我做唔出喇………



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-30日~

呢30日…..希望頭哥15日過左快d..

慢哥15日過得慢d…….

因為我想慢慢期待…….

咁快去完番黎我會好失落架!

沒有留言:

張貼留言