2011年5月16日 星期一

智慧的長河-電子版清明上河圖

今個星期一真係…..不得了……..做到我眼坦坦呀………….d人多到…………成日根本就無時間飲下水覆個電話…………有無咁多人呀……..不能置信地今日接待左89個人…….淨係中午接更哥個半鐘都有30個(唔係想表示自己有幾叻….係想表達我有幾攰……..)…………………………………..整天的摩打手…….到放工時間我直頭不顧一切攞住自己個袋頭也不回咁離開公司………..



仲記唔記得…..舊年去世博….逼唔到入中國館??


電子版既清明上河圖去完香港就到左澳門喇~所以當時睇唔到係唔需要可惜既~




好似話呢幾個字既模型只係得澳門有..連香港上海都無架~威呀le~




模型後面有電視介紹d動畫點畫…其中最受注目一定係佢!!!!


因為呢個係作者自己加上去!!見到紅色衫既小朋友嘛??佢追緊前哥團粉紅豬仔呀~



平面版既清明上河圖….仲有詳細介紹幅畫入面既檔攤係做咩既




睇完一輪展覽就見到………華!!!!好大幅呀~~~~~




見到d人仔行黎行去勁得意~~~~日景和夜景


每隔一分鐘度就會轉一次~



見到真實既小朋友追豬仔喇…見唔見到紅衫仔???跑得超快~


下面哥幅影到佢抱住隻豬仔跑橋……好搞笑~



最後發現出口個位影相影番轉頭會光d靚d~




覺得好好玩同好搞笑~~諗到既人覺得佢好鬼有創意呀!!








今日Mr.出碟……

但我累得連去天神巷買碟既力氣都無喇….

都係番屋企休息啦……..



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-27日~~

廿幾日je…..我忍!!

沒有留言:

張貼留言