2011年5月25日 星期三

最愛永安煎蛋多~

本身今朝好開心架…見佢麥樂會買餐送多個薯餅咪食左個早晨全餐囉…….忍住熱氣偷偷地食兩塊薯餅哥種滿足真係正…….好可惜今日好多蠢人….多到記唔哂………令到我成朝既歡欣已經無哂………….d客既威力真係大………最尾哥半個鐘又係做到死下死下….幾廿樣野等人處理…………隻右臂又開始痺下痺下…….搞笑既係…我隻手咁痺仲堅持打blog….我真係乖到不得了….



哈哈~~又去左食永安喇~~~~~~~~因為..我真係好鐘意食佢個煎蛋多架~





"督"爛左d蛋…令我視覺上感到….好好味流哂口水~~~




總有一兩間茶餐廳係你自己心目中既”飛佛”~


永安就係我既飛佛喇…..之前俾阿蘇介紹完d人多到呀….家陣港客熱潮已退…我地又可以安安靜靜咁享受喇~







岩岩食左媽媽泡製既香草蒸雞…

又覺得白天番工受既氣又唔係咩一回事喇~



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-18日~

乖左少少喎….聽講今次d火山灰無咁勁~

繼續乖啦~乖啦~鍚哂你啦~唔該你啦~*3*

沒有留言:

張貼留言