2011年5月20日 星期五

春季燒烤會2011:]

唔…..心情都係忽上…忽下….我其實覺得越黎越無歸屬感…….d野越改越無聊……自從換左個班底之後…………令我越黎越沮喪……..只有努力一點啦……..依家我淨係諗住六月……同埋今晚既一億六合彩……………..



4月9日….趁住未開始熱….又無番凍…..又無落雨既情況之下…成班鴨妹搞左一次燒烤聚會……..5個月未燒過烤…..口水都流埋…..地點係路環水庫~係d野食黎到之前我地就行左上個小山度睇下風景…我第一次行上去咋!!!



估唔到風景幾優美喎~



仲有個吊橋喎~~行過去哥時都有小小驚啦~




行過橋哥時見到原來有d大陸好興既船仔租黎踩喎…




我唔記得幾多錢…..好似都要成十幾廿蚊一個….半個鐘??幾個字???唔記得都…..不過係個水塘度踩下呢d船仔個feel都唔錯~


係咪好山明水秀呢~



野食黎齊…d女又黎齊….開始燒野食喇~~~~~




waiwai仲帶埋佢隻寶寶黎~佢好受其他既小朋友歡迎架~




睇睇d野食先~~勁唔勁~~~~~


不過好可惜今次d香腸唔好食……….唔係我食開哥隻味…..



帶大家睇下d超大扇貝先~~好大隻仲好好味..我加左芝士去燒~~




仲有仲有…..都幾大隻下既鮑魚….華….我第一次燒烤咁富貴咋………




仲有仲有仲有…..超大隻蝦…..變態架…….真係好大隻……..




呢張….哈哈…唔小心俾人影到我既食相………….


毛寶話…..話….話我…話我好似拉緊小提琴喎……………………..哈哈哈哈哈哈哈哈哈……唔得喇…我覺得好好笑呀……….我覺得你有心”裝”我架!!!!!



我地個春季燒烤係強勁海鮮…我最愛既雞翼同香腸陪伴下…開心完結~








噚晚我無寫blog…走左出去食飯

食左……..

蟹黃撈麵……六隻炸雲吞….兩粒炸魚球….一條油炸鬼同一杯朱古力新地

好變態呀………..

 

我真係有諗過….

如果有一億…..我會要黎做乜….

我…….我會捐d錢

我…….我會買幾層樓收租…..

我…….我會投資…..錢生錢……

我…….我會環遊世界!!!



今日諗住對自己好d….去左買三文魚去左買十一蚊四件壽司

以下同毛寶一後對話

我:如果我今晚中左一億我會一手將d cheap壽司一手推開!!

寶:下今晚九點先開喎…..你應該食飽好耐

我:咁…..咁我叩喉囉

寶:你錯喇你應該好好珍惜d壽司因為呢次係你最後一次食cheap壽司

我:……………………係喎!!!!好有道理呀

我依家食飽左喇……….

中得一億未呀???

不過全城瘋狂……應該無機會一注獨中




報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-23~

沒有留言:

張貼留言