2011年5月5日 星期四

澳門氹仔林記燒烤

噚晚發夢….發左個好核突既夢……..核突哥part唔想講…..重點我係想講….發緊夢哥時係個夢入面……..我個頭係好痛好痛既…….訓得唔好….訓到四點幾五點哥時醒左…..發現我自己真係頭痛…..咁岩線媽媽起身去廁所….我就叫媽媽攞d藥俾我食……點知食完之後無好轉……..又暈又唔舒服….五點幾起身….就嘔左三四次…….見唔掂…..六點幾七點又自己一個上左山頂睇醫生……..都等左成個鐘(都好過我上次等左成三個鐘先有得睇)…..係山頂又嘔左一次……醫生問我個胃有無痛…我就話間唔時都有d唔舒服…..醫生話我食得太多藥….個胃都搞到唔舒服……嘔既感覺真係……好難頂……………………..



好耐無約過皮皮喇~所以搵左日大家都得閒一齊食飯…..見佢係fb打卡係林記燒烤度食野個心就好想好想食…所以就約佢帶我一齊去食喇~~~


er….但佢唔係氹仔架喎….根據佢餐牌個地址係咁寫既:澳門黑沙環海濱花園第八座C鋪(近停車場入口)….對於我同毛寶黎講…..係有d難搵….於是出動iPhone個google map….終於搵到喇~




講講d野食先……左上:蒜蓉包..um….yummy~~~~~~右上:葡國辣雞….點麵包真係一流呀~~~~左下:燒墨魚….都幾好食….但唔係最出色……….右下:燒牛扒???唔記得邊個位喇…..淨係記得….好好食呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




俾個大特寫大家睇睇呀…..真係好好好好好味呀…又嫩…又有肉味…回味中…




芥末羊架….不得了咁好食!!!!!!!!!!好食到連毛寶好怕食so味都照食落肚!!




仲有叫鹽燒大蝦….呢度半斤蝦…好似70蚊度….都幾公道….


都好好好好好好味架~~~~~



仲有呢個法式煮大蜆…..都好味道~




仲有新識既皮皮既朋友…..企鵝~




我記得….食到超飽….每人都係120蚊度咋~~極力推介~一定會再幫襯!!!


不過記得一定要book定位呀因為好多好多好多人架~送埋電話俾你地喇:28453615~







近排好耐無夢見爸爸喇…

你去左邊度玩呀?

定係見到我地依家生活安穩…

所以放心做你想做既野?



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-38日

誠心期望去旅行時無病無痛………..

沒有留言:

張貼留言