2011年5月3日 星期二

★Starbucks★

呵呵~今日係可怕既黃金週首個工作日…..尚算平安渡過…..其實今日我遇到超多麻煩野架!!但唔知點解個人個心情就係….輕輕鬆鬆~麻煩野比平日起碼多一倍!!!順利過左真係上天保佑我呀…謝謝~



heheheheheh…有一日emi請左我飲一杯starbucks……好好飲既綠茶沙冰?greentea lattle??我都唔記得叫咩名…..只係突然醒起…….我對呢杯飲品既熱愛…..以前中學既時候岩岩開第一間starbucks…我成日都去坐….hea住等人or坐係度同人吹水……………次次都係飲呢杯野既……..近幾年可以話完全無飲過…..一個字:貴……….30幾蚊一杯野飲真係夠我食餐飯囉!!!!不過銀銀….



你又帶番壞我喇…….搞到我近排成日都好想飲呀…………………………………..話實在…我唔係太鐘意佢個新logo咋……梗係覺得唔知點咁…







媽媽噚日買左部新既iPod nano(好潮!!)

我幫佢搞佢部野順便幫自己個iTunes update下…

update完個iTunes之後我就update埋我部電話個version

搞到成點鐘!!!

發現部電話潮哂!!之前有好多software down唔到..

好多功能都用唔到….

依家部野行得快左又乜都down到…

爽哂…

諗住買番個潮case過佢用下當佢係新電話咁用…

點知…..3Gs已經無咩case出…..仲好貴….

最後頹然承認番我部機係…..好舊既機……………….



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-40日~

沒有留言:

張貼留言