2011年5月12日 星期四

咁0岩得咁橋~

今日使唔使熱成咁呀…..番到屋企聽電台講今日最高氣溫去到34度!!!!恐怖呀….唔知七八月哥時會熱到點呀………….放工番到屋企見到媽媽熱到成個頭都出哂汗…..忍唔住講:不如開冷氣食飯啦………..都唔係好過份咋可??噚日仲話自己係環保人士…今日一放工已經要開冷氣…………………………今日最尾哥半個鐘真係做到我死下死下………………….好彩聽日friday呀~~~~



自從飲完銀銀請我既starbucks之後…就好想成日飲….



有一次去左AIA哥度間starbucks……一路行已經一路諗……唔知會唔會見到…..



仔van呀~~~~~~~~~~~真係真係撞到呀~~~~~~


仲俾貞貞懷疑我地一齊飲咖啡…….真係咁岩咋~



其實….我地毛寶好窮….兩個人飲一杯咋…….




好鐘意呢張呀~~~~~~~~好似d小插畫咁呀~~~~~~~~~~哈哈~~








今日聽人講MGM有個好好味既半自助餐…..

係有好好味既生蠔………………………..

我流緊口水…………………….

等我上網搵下先~



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-31日~

一個月喇!!一個月喇!!!

沒有留言:

張貼留言