2011年5月24日 星期二

Mugs talk

好似話噚晚落好大好大雨……不過我一d都聽唔到………可能太好訓…..不過今日下晝三點番工時又落好大雨………淋到成對腳濕哂……俾風吹一吹…..令我覺得…..好似秋天就快到咁………我覺得今日好凍喎……不過今日心情都幾好……因為今日番工都算順順利利………



我地食完秀蘭之後….就去左西灣Mugs talk飲野~





好鐘意一黎呢度就叫大大杯既hoegaarden飲~因為….平囉…


大哥杯都係五十幾蚊咋~~睇下大同細哥杯差幾遠!!叫一杯可以坐成晚架喇~



眾少女一齊乾杯~~~~




之後仲叫多支唔同既beer飲….夠哂凍~~




最後食埋薯條….我記得每人都係平均四十幾蚊….平到……………………..








依家每一晚訓覺又聽番歌…

都係由Mr.暗我訓覺…

好舒服~(咁梗係唔係佢d快歌…如果唔係我驚我high到訓唔著)



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-19日~

突然間好似就黎出發咁既???

不過都仲有好多野要驚…

因為噚日冰島個火山又再爆發….d火山灰好似會吹過去北歐..

好驚呀…..

又要驚唔知出發時會唔會打風落雨….

我希望順順利利出發….順順利利咁玩啦…

畢竟我對佢期望都好大架…..求求你啦!!

沒有留言:

張貼留言