2011年5月30日 星期一

久違了兒時的黑沙公園

華…….噚日去左澳門蛋碌Ling………搞到今日隻手好痛………但神奇既係….我係用右手碌…..唔知點解….會係左手痛?????我無用過左手喎………..之前星期五睇完表演去左食宵夜……食凍魚皮…..其實幾好食….不過食完當晚半夜三點…..個肚痛到彈左起身…..去廁所…..個肚勁痛….痛到成個人彎曲哂…..痾完仲喪嘔三次……超辛苦!!不過第二日又無事喎…….仲走去買肥仔記….頂佢個肺….我特登星期六早d起身去買(仲要一早計劃左)….十二點三去到佢同我講話無哂雞奕……頂…..嬲到我乜都無叫就走左喇……….夜晚就去左黑沙燒烤…點知哥度超多蚊….我數過….雙手雙腳加埋有成26粒蚊”爛”…..痴線架…好痕囉大佬…..到噚日……喉嚨劇痛….鼻鼻又黎……唉…..今個週末到底搞乜呀….成個身體都唔掂咁……肥仔記又買唔到……..快d好番先得架….就黎去旅行喇



趁熱熱夏天黎之前….去左一轉黑沙….食左一轉肥佬燒烤~



可惜既係….呢日無冬goo…………………….



順路仲去左細個學校旅行成日都去既黑沙公園….


勁耐無入過去喇!!!



好懷念以前細個同同學仔黎呢度野餐!!!玩沙!!!!




我覺得我呢張相幾有動感喎…..你話呢??


我俾隻速龍拐走左喇~







今日多野做到暈….

都有三件好事發生過既….

第一….由於我星期六係fb狂呻無得食肥仔記

今日小i請左個重料肥仔記雞翼牛雜米中辣既開會早餐我食~

第二….ada過香港幫我買到我想食既muji野食等我去旅行食~

第三….朗仔幫我係大陸買左個iPhone 3Gs case….

超靚既黑白波點….只係RMB18蚊~

我上次睇過個一模一樣…只係紅白波點

係澳門要賣65蚊….一樣都係假野仲係…



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-13日~

唔夠兩個禮拜…咁快既?

我地會早一日過香港住一晚…

怕打風落雨…又唔使搭凌晨船過香港

但我咩都未買咋……

沒有留言:

張貼留言