2011年8月31日 星期三

盞鬼器樂超新星-法國叱吒撃打樂團(La Brocante Sonore-Zic Zazou)

哈哈哈~~估唔到今日咁爽yy~~~~~~~~~當我三點睇五點半有幾多籌時…..仲未有人攞籌……..點知五點半睇之後半個鐘有幾多籌時…..都係無人攞籌~~~~~~~~~哈哈……聽日d屎朋友就開學……..咁就到我地放暑假喇~~~~~~~~~~~~~



五月放左兩日公眾假期….五一….我唔太記得自己做過d咩….今次講下五月十日佛誕節….好似以前番學都唔興放呢日假….番左工之後就有呢日假….中午去左氹仔食喜蓮咖啡…之前都有食過….不過食唔到咩特野(仲講緊5月d野呀)





直至上次偷睇到人地係fb話芝士豬扒公好食….今次即刻跟食!!


好好味呀~~~~估唔到芝士同公仔麵是那麼的配!!



下晝係venetian血拼一輪又到晚時候…..又去左師傅仔…話你聽又係哥四味!!


都係咁抵同無懈可擊….飲埋野都係每人70蚊!!



我都話我地係有文化既人啦…澳門藝術節又黎喇~




不過演出既係法國的叔叔們….唔係唔好睇…不過好似少左d生氣囉~


另外三位指出…韓國都有類似既show…題材係廚房….有趣得多!!不過呢個又幾抵睇喎64蚊….







我真係想講….

中央開考….真係…………………….唉………………….



估唔到咁快就到左月尾喇~~~

快d到十月啦~~~~



報時:距離喪吃喪買韓國次旅仲有—-41日~

沒有留言:

張貼留言