2011年8月18日 星期四

北歐四國午夜太陽之旅2011-06-22第十天Part2(雨天但情緒高漲)


噚晚訓得超差…………….唔知同聽到個驚人既消息有無關???仲發左兩個夢……….兩個夢都好似用左好多力……..第一個夢係講我係間餐廳食飯……偷聽到隔離個女仔同佢阿媽講….話頭先去睇Mr.既展覽會見到布志綸……仲同佢影左張相….我心諗:頂…唔係下…我噚日都有去睇喎….點解我見唔到佢架……………然後諗左好耐…..鼓起勇氣….走過去同個女仔講:你好….你頭先係咪見到布志綸………….個女仔話:係呀咁點呀???…..我:可唔可以借我睇下你張相呀??….女仔:唔得喎….佢淨係屬於我架喎………….我:……………………….(完全泄氣…….)………………之後就跳去第二個夢…..夢見係舊屋…..好姨夾硬話要係我屋企住….仲有鹹豬x……媽媽訓左覺….仲要媽媽特登起身服侍佢…..要媽媽起身倒水俾佢同鹹豬x飲…….睇到我心到痛….同埋好嬲……..頂….點解要我媽媽服侍你地?????但我知道硬碰無用…只會俾佢話我父母無家教…於是…………..我濠哭跪係地下求佢…求佢離開我屋企…..我仲喊到成身都濕哂……………………………………….係咪痴線架…..搞到我今朝起身無哂力囉…………………………………………………………….



2011-06-22

Day 10—-Part 2[芬蘭(羅凡尼米)->(伊瓦洛)]

聖誕老人村其實由七八間紀念品店…同聖誕老人影相….條踩入北極圈既地線….同埋聖誕老人郵局所組成………其實d紀念品店就唔算係太吸引既……好彩有得同聖誕老人影相咋~~~~~此為聖誕老人村部份外觀





其實最亮點係呢個聖誕老人郵局!!!




賣既精品係最靚最靚架~~~




除此之外…黎呢度既重點係:買呢度獨一無二只可以係呢度買到既郵票寄postcard番去!!!!!!




佢仲好細心咁有一個角落俾你坐係度寫postcard架…氣氛好warm


我也在努力的寫寫寫~



我寄左三張俾自己……其中兩張已經收到~仲有一張……遲d先收到~


依家收左Santa Claus Main Post Office同埋極光哥張~



hehehe~~呢兩張係幾個禮拜之前番左黎架喇~~~俾你地睇下個郵票…..一個係傳統既聖誕老人坐鹿車!!!另一張係靚到爆既極光!!!除左郵票係獨一無二之外….連郵戳都係架!!!睇下幾靚~~郵戳有聖誕老人同埋個北緯度數…

重點係:2011-06-23!!



呢度有兩個郵筒…….我咪話有一張postcard遲d先收到既……哥張我放左入去紅色郵筒….佢會係聖誕節之前就收到!!!!!!好期待呀!!!因為聖誕節個郵戳又係唔同架!!!!其他我收到哥兩張我就放左入黃色郵筒…係代表即日寄出既~~

即係話我今年聖誕節時會收到聖誕老人拉鹿車既postcard喇~~其實都唔算好貴…因為買張postcard最平哥隻1euro….郵費寄全球都係0.8euro……呢一樣係最值得紀念既手信!!!……導遊之前有個uncle團友寫左七..八十張post用左三個幾鐘…..寫完之後又覺得太貴……無寄到……………0徒哂…….d手力寫呀…..



就係呢d員工不辭勞苦每一日為我地成千上萬既postcard蓋郵戳~



聖誕老人村郵局的每個角落~







呢一整箱全部都係世甲各地既小朋友寄俾聖誕老人既信件黎架:]







噚晚同毛寶講電話……

我:好啦….收線喇…

毛寶:依家50幾分鐘喇….傾夠60分佢啦….

我:下….咩事…依家要講意頭呀

毛寶:梗係啦…..依家58分呀….唔發呀

我:…..下………………….咁59分收線咪得囉….唔狗唔狗咯…幾好…

毛寶:…一於就58分59秒收線啦..

我:下好咩…咪又係唔發…

毛寶:咩呀…..唔發唔夠呀!!一於咁話啦…

於是提早互相道別……於58分59秒互cut線….

係咪痴線架呢兩個人………………………………………………



今晚食左菜同兩舊雞…….

好飽….

仲有人請食偉記生果杯…

食左半個…..今日好滿足喇~

不過我臨放工時周小姐引誘我食芝士餅……

周小姐:食啦…今日咁辛苦食一粒啦…

我:我唔食!!

周小姐:今日咁堅定呀?

我:因為係我眼中呢d唔算係咩…我有兩樣野好想食…

周小姐:咩呀?

我:我好想食蠔仔煎蛋呀…好想好想食…仲有荷葉飯呀…我流到成身口水喇..

周小姐:下…..咁既…

小i:你唔使理佢架…..佢次次突然間好想食哥d野都好九唔搭八架…..

我:哈哈…因為我聽到周小姐話噚晚去永利飲個炒飯好好食所以我咪想食荷葉飯囉………….呀………..好想食呀~~~~~



噚日見到有個女仔黎我counter…

同我講話無相….

我話可以後補…..

之後佢攞左d相出黎問我得唔得…

我話睇下…..點知超唔同樣囉…

張相係wet妹樣…幾靚女…

我問佢:你幾時影架??

女仔:我生之前影架….

眼前只係見到佢好似發水麵包咁…………………同相中既佢差十萬八千里….

只係想講:母愛…….真係好偉大…………….



聽日又要上手捏班喇~happy~

沒有留言:

張貼留言