2011年8月16日 星期二

北歐四國午夜太陽之旅2011-06-21第九天Part2(大晴天)


噚晚多管齊下………個頭wing下wing下……食左粒止痛藥……嫌唔夠….再食多粒訓覺藥………都嫌唔夠……再黎多塊退熱貼三管齊下……訓左九個鐘……..終於都好番少少喇…..今次算係打敗左一次頭痛~幾叻~聽日要食個靚早餐獎下自己先~



2011-06-21

Day 9—-Part 2[芬蘭(赫爾辛基)->(羅凡尼米)]

芬蘭個市集分室內外既…..既然咁多海鷗….梗係行入面哥個啦~






其實我地入黎係要搵一樣既…因為導遊陳仔話有個龍蝦仔多士好好味…..叫我地可以試下………..好似好多野食喎~~~~



就係佢喇….價值3euro(芬蘭終於使euro喇…)…不過食落……………………….我覺得佢d味覺好差囉…………….個多士底係d麵包皮….d龍蝦仔沙律…..你唔講我都唔知係龍蝦仔……超鞋囉…….擺明有佣收!!不過我地都好玩野…..叫佢張個多士平均分五份………唔係六份唔係八份唔係兩份….係五份….不過都分得幾靚~




之後就團友們分頭行街…我地入左一間手信鋪頭…..發現佢樓下有一個地方係專賣聖誕節野既地方….當堂即刻聖誕哂~







我個人黎講係好鐘意好鐘意聖誕節囉~~~



仲有呀呢d係用真既雞蛋殼畫上去架…..係d聖誕樹既掛飾……….好勁呀…不過都好貴呀…要百幾蚊hkd一個囉~不過d外國人咁重視聖誕節我覺得一定有人買~




之後媽媽佢地行商場我同毛寶都去左搵佢想買好耐既monki……好似係瑞典牌子…..不過我地係瑞典睇唔到……但係芬蘭搵到超開心~仲遇到減價~



哈哈…..又偷戴人地頂帽……似唔似矮瓜呀???




由於呢晚要搭七點幾飛機…..所以我地呢日5點幾就要食晚飯喇~食中餐…..咦….原來都食左好多中餐喎…..不過人在外地…就會好想食中餐…..唔係因為特別好食…..係因為食得多鬼佬餐好唔慣~飲啖熱辣辣中國茶…..好正~



呢晚我地又坐飛機飛去芬蘭既另一個地方—-羅凡尼米(Rovaniemi)



黎呢度只有一個目的….因為呢度係聖誕老人既發源地~

明天我地要去聖誕老人村喇~~~~~~~~~~~~呢個係成個芬蘭旅程既亮點節目~~~~因為我覺得芬蘭哥d city tour都無咩野睇…….其他平d既北歐行程無呢個架~所以很期待這個~呢晚住係Clarion Santa Claus Hotel…….顧名思義聖誕老人酒店~好大間仲有小客廳~超好訓~同埋我攞左兩支印有Santa Claus字樣既酒店筆做留念~~毛寶仲貪心攞左3支~







今日….

下晝…..

忍唔住….

食左3粒芝士餅………..

曳呀!!!!!!!!!!!!!

夜晚食飯仲食左兩舊無皮既豉油雞呀…

哈哈~~~~~~~~~~~~~~~~~

好想快d到星期五呀………………

沒有留言:

張貼留言