2011年8月23日 星期二

北歐四國午夜太陽之旅2011-06-23第十一天Part1(陰晴不定)

經過左兩晚訓得唔係幾好之後….我個頭今日朝早做做下野又開始痛…………番屋企諗住訓完晏覺會無事…..點知下午番工依然咁辛苦…………有一剎那….仲痛到標眼水……….又頭暈…..又反胃…….咁都捱到收工….我都算係幾好野………………………



2011-06-23

Day 11—-Part 1[芬蘭(伊瓦洛)->挪威(康寧斯娃)->挪威(北角)]

早餐….依家睇番先知自己咁曳…..落左咁多牛油同蜜糖係多士度…..




今日既節目………….可以話係零……因為今日係無行程……淨係得夜晚有…………但朝早就要搭6個幾鐘車去番—-挪威康寧斯娃(Norway,Honningsvag)…..無錯….由芬蘭坐番車去挪威…….為既係成個旅程既主題呀”午夜太陽之旅”嘛………….坐6個鐘車都真係幾辛苦……….落車見到咩就影咩~


導遊話由芬蘭去挪威康寧斯娃….比起由挪威某地去康寧斯娃更快喎~



中午飯……………..er………………………又係…………………………..



捱過左6個鐘車之後就去到酒店Rica Nordkapp Hotel……..呢d酒店淨係夏天有得睇午夜太陽先開……..賺錢都係靠呢幾個月………呢間酒店係最近上去—-北角(North Cape)睇午夜太陽既酒店….不過…好熱架呢間酒店………呢晚晚餐無心機食….因為我又頭痛…….不過驚喜係有藍青口食….好好味~仲有馴鹿肉湯飲….幾好飲~好肉中湯咁~~~食飽左之後就番房一陣…九點幾再出發~



坐半個鐘頭車就上到去終極要去既見的地—-北角(North Cape)…….去要看看這個午夜太陽喇~~~繼聖誕老人村之外…呢個行程都係我最期待架~~~導遊話….今日睇到既機會係五五波……都要睇天氣做人~好緊張呀~




之後就去左參觀下北角館裏面既介紹….仲睇左套片….幾好睇幾靚架…可以睇哂一件四季北角既變化~~下面個模型係講以前d人上去夏天就睇午夜太陽~冬天就睇北極光……好勁…..冬天黎我驚我凍死……



俾大家了解下咩叫午夜太陽先~就好似呢張postcard咁………..最左手邊就係夜晚六點…..太陽開始落山…….去到午夜十二點….太陽唔會落低於水平線……之後就會再慢慢升番起………成晚都天光…..所以有不落太陽既稱號~

重點就係要係12點時可以看到太陽在水平線上~這個就是任務



又寫左postcard俾自己同朋友們…因為呢度個郵戳都係只此一家~

好想好想睇到左上角哥張postcard既情景~~



張野寄左成兩個禮拜先番到黎澳門….明明話寄全球都係4-7日…呃人



北角除左可以睇午夜太陽之外……佢仲係歐洲既最北面……北緯71度10分21秒



北角既地標仲有呢個地球儀:]…..




不過…..天色…..真係唔係太好喎……仲好大風……帶左帽都覺大風(兩個頂帽都係挪威買架~~~~即買即用呀~~~~~)




一直心想…..大風d~大風d~同我吹開d雲呀!!!!!!!!

見到陽光架喇見到陽光架喇!!!!!加油呀!!!!!



有資料有片睇既北角館…..正在企係最北點回望….



十一點到….我地認為仲有一個鐘…就放心行開東影影西影影~








好多親戚朋友(起碼五個…)…..

都叫我試下去香港睇下個頭…..

仲覺得佢地誇張….

但我認真地開始諗…

可能真係有需要…

無理由食頭痛藥食到老架…

到時醫好個頭…

個胃都唔掂啦;[

沒有留言:

張貼留言